3 Ekim 2008 Cuma

Kurbağa Prens ve Zuzu'lu Pasta

Yine bir 'Aşk' ve doğumgünü pastasıyla karşınızdayım :) Pastayı hediye edenin lakabı 'Zuzu', doğumgünü sahibinin lakabı da 'Kurbağa Prens' olunca pastanın teması da kolayca ortaya çıkmış oldu. Pastamızın keki kakaolu, içi vanilyalı krema, arası da böğürtlen ve fıstık krokanla süslendi. Pasta kesildikten sonra Taze aşıklar'dan aldığım bilgilere göre, pastanın dışı kadar içinin de güzel ve lezzetli olduğuydu :)

Kurbağa Prens ve Zuzu'nun, güllerle çevrili bu bahçede mutlu bir yaşam sürmesini diliyorum :)

40 yorum:

Unknown dedi ki...

banu'cum hızına yetişilmiyor.İnanılmaz şeyler yapıyorsun.daha birine bakarken diğeri ortaya çıkıyor.Ellerine sağlık

Adsız dedi ki...

banucum kurbağayı öpebilirmmiyim?:)))))

Ayşegül'ün tatlı rüyası... dedi ki...

sevgili banu, pasta gerçekten çok cici olmuş. üzerinde gül olan herşeyi ben de çok severim.
ellerine sağlık,

Mon Petit Chou dedi ki...

Sevgili Banu, kurbiş çok tatlı olmuş, ellerinize sağlık..

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

bu kalbin içinde
güller sarılmış bir bahçede nasıl yaşanmazki :)))
sevgiiler cnm

Dilek Sokullu CANDAN dedi ki...

Banu'cum;Kurbağaları hiç sevmem ama senin kurbağaya bayıldım.Çok şi
rin olmuş.Pasta harika ellerine sağlık.Sevgiler......

şeker pasta dedi ki...

Ayşegülcüğüm, haklısın:) bayramda biraz birikim oldu. Onları güncelliyorum. Ziyaretin ve yorumların için teşekkür ederim.

şeker pasta dedi ki...

Yosunbukacığım sana da bir kurbağa prens yaparım canım.

şeker pasta dedi ki...

Ayşegül gülleri bende çok severim. Bu yüzden gülü çok kullanıyorum.

şeker pasta dedi ki...

Duru'nun Annesi çok teşekkür ederim.

şeker pasta dedi ki...

Nunucuğum canım, sana da güller içinde bir ömür diliyorum.

şeker pasta dedi ki...

Dilekciğim çok teşekkür ederim, kurbağaları sevmediğin halde, pastayı beğendiğine sevindim.

dogada.blogspot.ru dedi ki...

Yemeye kıyamaz insan bu nefis pastayı seyretmesi bile yeter ellerinize sağlık muhteşem görünüyor sevgiler .

Unknown dedi ki...

Canımmmmmmm renklerin uyumu,tonları,dizaynı enfesssssss ya muhteşemsin allah esirgesin kıyamam yemeğe ben bu pastayı hep merak ederim bu şeker hamuru nasıl yapılıyor,yoksa hazırmı alınıyoe diye...
Ellerine ve emeğine sağlık canım...
Sevgilerr

Betül dedi ki...

yemeye kıyılamayacak kadar kusursuzlar, ellerinize sağlık, ben de böyle pastalar yapabilmeyi çok isterdim. tebrikler.

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Banu'cum ellerine sağlık, içim açıldı pastanı seyrederken.. Ellerine, emeklerine sağlık..

Karen Hanim dedi ki...

Ellerinizi sağlık. Çok çok güzel oldu! Hakkıkaten insanlar nasıl bukadar güzel bir şey kesebilir?

Unknown dedi ki...

Canım benim sağol başını çok ağrıtıyorum ama şeker hamuru pastahanelerde bulunur mu??
Çok hevesim var deneme yapmak istiyorum,ne olur kusuruma bakma çok yakın gördüm kendime,iyi hafta sonları dilerim canım,öptüm...

şeker pasta dedi ki...

Derya çok teşekkür ederim güzel sözlerine.
Şeker Hamuru evde yapılabilir Fakat yapımı biraz zahmetli ve yapıp hemen kullanmak gerekiyor çünkü bir kaç gün içinde kuruyor.
Bana sorarsan hazır şeker hamuru kullanmak daha mantıklı, özellikle modelleme için hamurlar satılıyor. Onlar daha kullanışlı.
Birde işin mali boyutu var. evde yapacağın şeker hamurunun maliyetinden neredeyse daha düşük fiyata hazır şeker hamuru alabilirsin.

şeker pasta dedi ki...

Deryacığım ben bilgilerimi insanlarla paylaşmak için açtım bu bloğu, o yüzden bu şekilde düşünme, sana cevap vermekten mutluluk duyarım.
Şeker Hamuru'nu pastane malzemeleri satan dükkanlardan temin edebilirsin.
Bursa'yı bilmediğim için sana bir isim veremiyorum.
Eğer İstanbul'a geliyorsan Eminönü'nün de Fermo, Nüans, Yüksel Ticaret gibi Pasta Malzemeleri satan yerlerden temin edebilirsin.
Bir de FO marka şeker hamuru almanı tavsiye ederim.
Bursa için şöyle bir yol izleyebilisin;
Öncelikle pasnalerden yardım alabilirsin, pasta melzemelerini nereden temin ettiklerini sorabilirsin ya da FO'nun sitesine girip Bursa'daki bayiisine ulaşabilirsin. Bu şekilde şeker hamuru temin edebileceğini sanıyorum...
Önümüzde ki günlerde şeker hamuru kaplamaya uygun pandispanya ve pasta yapımını, bu pastanın şeker hamuru ile kaplanmasıyla ilgili geniş anlatımlı bir post yayınlamayı düşünüyorum. Senin için ve ilgilenen herkes için.
Umarım faydalı olmuştur.
Sevgiler.

ruhdagı dedi ki...

Valla her pasta bir diğerinden güzel insan hangisine bakacağını şaşırıyor.

Ellerinize sağlık.

Sevgiler.

şeker pasta dedi ki...

Sevgili Ruhdağı yorumunuz beni çok mutlu etti.
Teşekkür ederim.

Unknown dedi ki...

Canım sağol hakkını nasıl öderim,google'den buldum Pastalandda varmış,ilk fırsatta deniycem,muhteşem tariflerini sabırsızlıkla bekliycem,kocaman sevgiler,öptüm...

ayseyaman dedi ki...

Banucum pasta cok cici olmuş, zuzu ve kurbağaya bayıldım..:) Ellerine sağlık..
Etkinliğe de katılabilirsen çok sevinirim konu tam bizlik :) dilerim şeker hamuruna daha önce bulaşmamış hep çok arkadaşta bu vesileyle bu şekerden dünyanın kapısını aralayabilir.
Sevgilerimi gönderiyorum..

pelince dedi ki...

Banu şahane olmuş,kuzucuğa bayıldım..Vallahi şu modelle yapmak şahane bir şey..Pastalar o kadar şirin oluyorki bayılıyorum...

Ellerine sağlık..

~Semra Mutfakta~ dedi ki...

cnm bu ne kadar nefis bir pasta çokkk şeker.ellerine sağlık.

zarpandit dedi ki...

zuzusunu yerim ben yaaa :)))

ay ben onu yiyemem bile banuu :)))

aslı varmış, aslı yokmuş dedi ki...

Bende sizin geçmiş bayramınızı kutluyorum.Sevgiler....

MAVİANNE dedi ki...

süperrrrrrrrrrrrrr
harika bunlar
sanat eseri adeta
sevindim seni tanıdığıma

yine beklerim

Hayatın Ta Kendisi Lokantası dedi ki...

Bende istiyorum o zuzu'dan yaaaaa :))
Ellerine sağlık. Harika olmuşlar

Hansa dedi ki...

Sitenizi detay detay gezdim herşey çok şık ve çok güzel resimlenmiş ellerinize sağlık artık daha sık gelicem...


sevgiler...

Blogen Ust@ dedi ki...

Sevgili Banu Usta, kurbişli ve kuzulu pasta güzel olmuş ellerine sağlık. Hakkaten iyi gözüküyor, belli ki emek var. Bende geçenlerde papağanlı bi pasta yapıyodum, fazla renk olduğu için şeker hamurum tükendi, üşendim almadım bi daha, kaldı öyle, konuşmuyoda :))
Blokumda yardımcım Cevher taze instat cafe yaptı, bekleriz... Sevgiyle kal...

şeker pasta dedi ki...

Blogen Usta, papağanlı pastanı en kısa zamanda bitirmeni temenni ediyorum. Hiç konuşan şeker hamuru görmemiştim çok merak ettim.
Yeni tariflerini merakla bekliyorum.
Sevgiyle kal...

Adsız dedi ki...

AYYYYYYYYY,
Şeker hamuruyla yapılan herşeye bayılıyorum. Çok güzel oluyorlar. Kurbağayı ve gülleri ne kadar güzel yapmışsınız. Ellerinize sağlık.Sevgilerimle........

Hülya dedi ki...

Banu,herşey bir yana pastanın yeşiline bayıldım.Rengi çok güzel tutturmuşsun.

Sevgiler...

Mutfaknotlari dedi ki...

çok şeker bunlar yaa kurbağamı kuzumu bilemedim ikisinide alayım ben:)

GeCe dedi ki...

YEŞİL bir pasta? Ama bu kadar mı güzel olur. Renge de süslemelerine de ba-yıl-dım.

Cocukla Cocuk dedi ki...

Kurbağa prens harika olmuş.

karamelam dedi ki...

çok şık olmuş. hele ki o zuzu. elinize sağlık

Adsız dedi ki...

BANUCUM BUNU BEN YOKKEN YAZMIŞSIN BAYILDIM BUNU NOT ALALIM BİR SONRAKİ BUNDAN OLSUN TAMAM MI CANIM :) İŞİN YOKSA SALI BULUŞALIM MI?