8 Mayıs 2009 Cuma

Tek Kişilik Maket Pasta

18 yorum:

BoloseMimos dedi ki...

Wonderfull Job!!
You are a great cake designer!!
Congratulations!!

Stil Direktoru dedi ki...

Amanın bana benziyor Banuş bu :) Doğum günümde kendime sipariş vereyim bunu hakkımdır değil mi :)

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Harika tebrikler!!!

zerrinceelisleri dedi ki...

Harikalar yaratıyorsunuz sizin yaptıklarınızı büyük bir keyifle takip etmekteyim..

şeker pasta dedi ki...

Valla benziyor dimi, canım benim hakkındır tabi... Sevgiler...

harosa dedi ki...

ellerine sağlık canım benim öptüm

zehra dedi ki...

elerınıze saglık super gorunuyor
bu arada anneler gununuz kutlu olsun

Zehra Gürgen dedi ki...

Bayılıyorum bu şeker hamurlu süslemelere, pastalara..Çok güzel olmuş yine, eline sağlık.

sevgiler

Bir Dilim Düş dedi ki...

Banucuğum harika bir çalışma olmu ellerine sağlık hayatım.

Sevgiler,
Evren

Mon Petit Chou dedi ki...

canım ellerine sağlık, duyduğuma göre bizim arkadişin oğluşu Berk'in 1. yaş pastasını da sen yapmışsın.
bu arada anneler günün kutlu olsun...

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Anneler günün kutlu olsun Banu'cuğum. Evladınla sağlıklı,mutlu,huzur dolu günler dilerim.

Ellerine sağlık.

Sevgilerimle...

şeker pasta dedi ki...

Mukaddescim seninde anneler günün kutlu olsun canım... Evet canım ben yapmıştım geçen hafta, yoksa sende mi oradaydın?...

Hayatın Ta Kendisi Lokantası dedi ki...

Anneler günün kutlu olsun :)
Sevgiler

Şekerci Butik dedi ki...

anneler gününüz kutlu olsun..

sevgiler,

pasta harika ellerine sağlık banucum.

tasarım mekani dedi ki...

Marifetli olunca tasarimlar da hos oluyor... guzel bir hafta gecirmeniz dilegi ile.. sevgiler, medinem

Betül KAVAL dedi ki...

banucum çok şirin ellerine sağlık.

sevgiler öpüyorum

Müge Hüner dedi ki...

Şekercim;
Bugün internette tesadufen bu siteye rastladım.

http://www.netasistan.com/yemek-tarifleri-ve-mutfak-muhabbetleri/182125-birbirinden-guzel-pastalar.html

pastalarını o kadar beğeniyorum ve dikkatli inceliyorumki, aklımda kalmış modeller.
Sana ait değilmi bunlar? Yanılmıyorum ?

sevgilerimle...

şeker pasta dedi ki...

Müge'cim,
Duyarlılığın için sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum. Forumdaki arkadaşlar sağolsun gerekeni yaptılar ve resimleri kaldırdılar. Emek hırsızlığına karşı mücadelemiz sürecek :)