22 Şubat 2009 Pazar

Şimşek McQueen Pastaları


Küçük Beylerin vazgeçilmez kahramanları Şimşek McQueen ve arkadaşları doğumgünü pastalarının değişmeyen lezzeti olmaya devam ediyor. Birincisi, eşimin değerli dostlarından Oğuz Tabak'ın minik ve tatlı oğlu Sarp Babür'ün 2. yaş günü için yaptığım McQueen pastası... Sarp, hem Şimşek McQueen'i hem de Mack TIR'ı çok sevdiği için böyle bir kombinasyon oluşturdum... Aldığımız haberlere göre parti çok keyifli bir atmosferde geçmiş ve minik Sarp pastasını çok beğenmiş :) Minik Sarp'in yeni yaşını gönülden kutluyorum :)


Diğer Şimşek'li pastayı ise Deniz Hanım'ın oğlu Metin Can için yaptım. Metin Can motosikletleri ve dolayısıyla Şimşek McQueen'i çok seviyormuş. Deniz Hanım beni aradığında pastanın üzerinde Şimşek McQueen'in yanısıra bir de motosiklet figürü de istedi. Sonuçta Şimşek McQueen ve arkadaşları ile bir de motosikletli pastamız oldu :)
Doğum günü kutlaması sırasında Deniz Hanım beni arayarak Metin Can'ın pastanın yanından 'bir saniye bile' ayrılmadığını söyledi ve teşekkürlerini dile getirdi :) Deniz Hanım'ın bu sözleri o kadar içten ve samimiydi ki, bu paylaşımı beni çok mutlu etti. Bende bu mutluluğu ve Deniz Hanım'ın tatlı heyecanını sizlerle paylaşmak istedim :) Sevgili Metin Can'ın 3. yaşını en içten dileklerimle kutluyorum...

21 yorum:

Adsız dedi ki...

Çok güzeller.Ellerine sağlık.Sevgiler...

Seda dedi ki...

Herikiside şahane olmuş ayrıntılar süper ellerine sağlık sevgiler....

Unknown dedi ki...

Aman Allahım ne kadar şirin bir pasta...benimde bir oğlum var görse üzerindekilerle oynamaya kalkar herhalde...

ellerinize sağlık

sibellebutikpasta dedi ki...

Eline sağlık Banucum, ikisi de çok güzel olmuş
Sevgiler

hanife dedi ki...

ne denir ki mükemmel ötesi

Unknown dedi ki...

Canım harika pastalar her zamanki gibi ellerine sağlık,mutlu haftalar,sevgiler...

Mon Petit Chou dedi ki...

canım ellerine sağlık, özlemişim senin pastalarını. 9 martta işe başlıyorum, bil bakalım nerde artık öğlenleri gelirim.

beyzanın annesi dedi ki...

yine şahane olmuş ellerinize sağlık........

zarpandit dedi ki...

ablacım mailimi aldınm?

şeker pasta dedi ki...

Arkadaşlar hepinize yorumlarınız için çok teşekkürler...

şeker pasta dedi ki...

Mukaddescim, bekliyorum valla öğle aralarında seni... Ben hastanelerden başımı alamadım ki, bir türlü görüşemedik. Duru'yu öptüm canım, Çok selamlar...

şeker pasta dedi ki...

Gökçecim baktım mailine son gönderdiğin gelmiş, hemen cevaplıyorum...

Adsız dedi ki...

Banu yine harikalar yaratmışsın.
Ne kadar güzel yapıyorsun.
Mükemmel.......
Sevgiler.

Karen Hanim dedi ki...

Cupcakelerinize bayıldım!

tasarım mekani dedi ki...

Çocuklar buna bayılırlar..Ellerinize sağlık..

karamelam dedi ki...

eline sağlık hepsi çok hoş. bloğumda ödülün var sevgiler..

Betül KAVAL dedi ki...

çok güzel olmuş yüne pastalar ellerine sağlık canım..

sevgiler öptüm.

boncuk mutfakta dedi ki...

Çok güzel eline sağlık özellikle motora bayıldım

Damak Tadı dedi ki...

Şeker Banu'cuğum,çok teşekkürler tatlım..

Senin bu pastaların, beni hasta ediyor bilesin..))Ellerine ve gönlüne sağlık canım..


Aşağıdaki güzellikler beni mest etti adeta..))



Sevgiler..

Sevde dedi ki...

Maşallah çok güzel olmuşlar :)
Elleriniz dert görmesin...
Sevgiler

birsence dedi ki...

banucum canım mesajımı okuyup birde merakımı gidermek için siteme gelip yorum yazdığın için çok teşekkür ederim canım sağol...yapmayı çok istediğim tarifi sende görünce çok mutlu oldum inan...senin kadar enfes yapamam ama en azından içimde kalmaz:)) sağol canımın içi...