12 Nisan 2009 Pazar

Düğün Pastası Maketi


Hep koşuşturmayla geçen kocaman bir haftanın ardından sizlerden uzak kaldım. Bu bir haftalık arada sizleri nasıl özlediğimi anlatamam. Geçtiğimiz hafta sonuna doğru bitirip teslim ettiğim maket pastayı sizlerle paylaşmak istiyorum. Düğün dernek sezonu için hazırlıklar sürerken, vazgeçilmez lezzet hiç şüphesiz ki düğün pastasıdır. O pasta ne kadar lezzetliyse düğün de o kadar iyi hatırlanır. Tabii ki bunun yanında görsellikte çok önemli... Sevgili İlknur Hanım'da benim gibi düşünenlerden... İlknur Hanım, kendi restaurantları olan Anadolu Şark Sofrası'nda organizasyonlarını yaptıkları düğünler için, şık ama bir o kadar da sade bir maket pasta yapmamı istedi. Sonuçta ortaya, en alt katı 50 cm. olan bu dört katlı maket pasta çıktı. İlknur Hanım'a bol organizasyonlu bir sezon diliyorum...



Sevgili dostlarım, bu arada yolunuz Bahçeşehir Esenyurt tarafına düşerse Anadolu Şark Sofrası'na mutlaka uğrayın... Gerçekten nezih ve sakin bir yer, tavsiye ediyorum :)

32 yorum:

Eya dedi ki...

Coook ama cok hos bir pasta olmus,ellerine saglik

sevgiler

zehra

tasarım mekani dedi ki...

senin calismalarina bayiliyorum... cok guzel seyler ortaya cikartyiorsun. maket calisman da yine o bicim olmus.. sevgiler, yeni bir haftaya simdiden merhaba. medinem

Seda dedi ki...

çok şık olmuş ellerine sağlık canım,sevgiler....

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

Canım Banumm
bende hayranlıkla sayfana geliyorum her defasında.
okadar muntazam ve albenili oluyor kii
ellerine sağlık.
çok beğendim..
benim ballı kARA DUTların da pastasını SEN yapıcan zamanı geldiğinde inşşşş :=)

sevgiler.. iyi çalışmalar tatlım.

Unknown dedi ki...

Muhteşemmmmmmm zarif bir pasta maketi olmuş canım ellerine sağlık.

boncuk mutfakta dedi ki...

Eline sağlık canım gerçekten çok gözalıcı.Öptüm canım.

Flame dedi ki...

Banucum eline sağlık. Çok sede ve hoş bir maket olmuş..

pelince dedi ki...

Banucum çok zarif bir pasta olmuş,emeklerine sağlık...

Sevgiler.

Ferah Gülşen dedi ki...

ellerine sağlık, sade ve şık.

neslihan erzincan özgür dedi ki...

ellerine sağlık canım.şahane bir maket olmuş.işlerinde kolaylıklar diliyorum.sevgilerimle...

Bir Dilim Düş dedi ki...

Emeğine sağlık canım gerçekten çok şık ve zarif bir çalışma olmuş.

Sevgiler,
Evren

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Çok muhteşem görünüyor.
Ben diryoumya bu bir sanat..
Ortada işte.
Sevgiler

Adsız dedi ki...

mükemmellll
harika gozukuyor banucum.

beyzanın annesi dedi ki...

ellerine sağlık yine şahane yine şahane...

MAVİANNE dedi ki...

her yaptığınız gibi
bu da çok güzel
sevgiler

cansuyla dedi ki...

Canım ellerine sağlık yine muhteşem bir iş başarmışsın.Sade ve şık olmuş.

Zehra Gürgen dedi ki...

Benim düğün pastam yoktu :(
Aslında düğünde yoktu ama, eğlence kısmında kimse bizde dahil bir pasta yaptırmayı düşünmemişiz.Oysa ben pasta sever ve hatta tutkunuyumdur?
Hala içimde ukte, 6 yıl oldu söylerimde söylerim..
Her düğün pastası gördüğümde içim bir hoş oluyor..
Çok şık ve zarif bir pasta, bende böyle sade pastaları düğünlere daha çok yakıştırıyorum.Zarif olmalı..Harika yapmışsın tüm pastaların gibi..

Ellerine sağlık
sevgiler

İlker Ergin dedi ki...

Canım çok güzel olmuş,her zamanki gibi.ellerine sağlık.Sevgiler...

Pelin dedi ki...

Banucuğum,
Çok zarif olmuş canım. Ellerine sağlık
Sevgiler

GeCe dedi ki...

harika harika harika alacağım bunu siteye eline sağlık

Adsız dedi ki...

MUHTEŞEM...ÇOK ŞIK ELERİNE SĞLIK CANIM SEVGİLERİMLE

Butikpartim dedi ki...

Pasta çok güzel..Gülleri ne güzel çalışmışsınız,gerçek gibi olmuşlar.Emeğinize sağlık..

PASTASEHRİ dedi ki...

Banucuğum çok güzeel ve uğraştırıcı bir maket olmuş bu. ellerine sağlık canım
sevgilerimle
Funda

TAZE NANE dedi ki...

Bunlar ne güzel şeyler böyle.
Sanat esiri gibi.
Harika...

TAZE NANE dedi ki...

GERÇEK DOSTLARIN KALPLERİ ARASINDA GÖZLE GÖRÜLMEYEN İPLER OLURMUŞ,
İNSANLAR UZAKLAŞTIKÇA İPLER GERİLİR AMA ASLA KOPMAZMIŞ...

Şekerci Butik dedi ki...

çok hoş ve şık olmuş ellerine sağlık banucum..

öpüyorum..

karamelam dedi ki...

burçak öncelikle eline sağlık.

ben de maket getirttim ama bir türlü kaplayamadım. margarin sürüp şeker hamurunu koydum ama hamur hep yırtıldı. sadece üstü yırtılmadı. ağır mı geldi anlamadım. bir de 50 cm pastayı kaplamak için sanırım 3 kg şeker hamuru kullandın yanılıyormuyum? bu kadar hamuru hangi tezgahta nasıl açıyorsun? ben 2kg açamadım. sevgiler..

Dina Pinheiro dedi ki...

nice cake,

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Gerçekten çok zarif ve şık bir pasta olmuş, ellerine sağlık Banu'cum..

Sürpriz/Özlem dedi ki...

Merhabalar.
Çok şık ve itina ile yapılan bir çalışma.Ama sadece bunu maket pasta için değil bütün yapılan pastalar kurabiyeler için aynı şeyi söylemek gerekir.Sizi tebrik eder, başarılarınızın devamını dilerim .Ellerinize emeklerinize sağlık. Yolunuz açık olsun.
Sürpriz/Özlem

Adsız dedi ki...

buuuuuuuuuuuu paaaasssstaaaalar harikaaaaaaaaaaaaa bizede gönderin

Unknown dedi ki...

Cok hos olmus... Sevgilerimle...