1 Aralık 2008 Pazartesi

Şimşek McQueen ve Arkadaşları Pastası


Geçen hafta cuma günü, oğlumun anaokulundan arkadaşı Eren'in doğum günüydü. Nazlı Hanım beni aradığında Şimşek Mcqueen ve Winnie the Pooh karakterli pasta arasında kararsızdı. Sonunda ikisi arasında bir seçim yapamam için kararı bana bıraktı. Bende Şimşek Mcqueen'i çok seven Eren için böyle bir pasta yapmakta karar kıldım. Pastanın içini ise çocukların seveceği şekilde bol çikolata kremalı , fıstıklı ve parça çikolatalı yaptım...

Nice mutlu yıllara Erenciğim...Doğum günün kutlu olsun...

43 yorum:

Adsız dedi ki...

Harika görünüyor pasta.
Doğum günü çocuğu bayılmıştır.
Ellerine emeğine sağlık.
Sevgiler.

Hansa dedi ki...

Erene iyi seneler ...
Benimki kız ama bayılır görse..
Elinize sağlık...
sevgiler...

Adsız dedi ki...

Banucuğum birbiri arkasından harikalar yaratıyorsun, çok sevimli olmuş gerçekten, ellerine sağlık. Sevgiler...

Adsız dedi ki...

herzaman ki gibi süper olmuş ne diyebilirim ki mükemmel ellerine emeğine sağlık sevgilerimle güzel bir hafta geçirmen dileğiyle

zarpandit dedi ki...

su eğitim gunlerim cabuk gelsin istiyorummm :)

Unknown dedi ki...

HARİKA ,BİR ERKEK ÇOCUK İÇİN MÜKEMMEL SEÇİM ELİNE SAĞLIK CANIM SEVGİLER

Unknown dedi ki...

Banu'cum
Ellerine sağlıkve emeğine sağlık.Süper olmuş.

a. gizem dedi ki...

sanki tablo gibi...
istanbula gelmek pastalarından yemek istiyorummm

Adsız dedi ki...

bir erkek çocuğu gözüyle şu pastaya bakıyorum da; yok yok ben olsam hayatta kestirmeye kıyamazdım bu pastayı :) kutlamayıveririm doğumgünümü ne olacak :)
böyle güzel pasta yapılır mı? :)
Eline, emeğine sağlık Banu.
Sevgiler.

şeker pasta dedi ki...

Gizemcim beklerim canım...

şeker pasta dedi ki...

Kiraz Sevdası çok teşekkürler...
Aslında haklısın, zaten çocuklar ilk bakışta bunun bir pasta olduğunu anlayamıyorlar. Anladıkları zamanda pastayı yemek istiyorlar, üstündeki şeker onlar için çok cezbedici sanırım. Sevmeyen çocuk görmedim...

Adsız dedi ki...

canım arabalar cok seker ablamın oglu yılmaz bunlara hayran ellerıne saglık canım sevgıler..

SARI PAPATYALAR dedi ki...

ellerine sağlık harika bir pasta olmuş sevgiler

Şekerci Butik dedi ki...

hehe işte beklediğim pasta...şahane görnyor...araba delisi oğluşuma yarın bu pastayı göstereceğim..

ellerine sağlık banucum...

öpyoruz,

PASTA TASARIM By Nesrin Tong dedi ki...

Banucum ellerine sağlık, çok cici olmuş hepsi de..... sevgiler...

Unknown dedi ki...

Canım yine her zaman ki gibi muhteşem bir konsept eee tabiii Banu imzalı normal değil mi...
Ellerine ve emeğine sağlık canım bayıldımmmm,sevgiler öptüm..
Eren'e sağlıklı huzurlu uzun bir ömür dilerim..

İlker Ergin dedi ki...

Canımmm benim,çok güzel olmuş.Ellerine sağlık.10 gündür görmüyordum kendilerini hatırlattın bana :)))))Ama yarın yeniden karşılaşacağız kandileriyle:))))))Yeterrrrrrr,bıktım artık mc queen yapmaktan.Bari filmin ikincisini çıkarsınlarda bayılmayalaım artık değilmi ama...:)))))))Sevgiler canım...

Pelin dedi ki...

Banucuğum,
Bütün erkek çocuklarının bayılacağı bir pasta bu. Ellerine sağlık. Figürler de çok güzel.
Sevgiler

MAVİANNE dedi ki...

çocuklar bu sanat eserlerini görünce tepkileri ne oluyor,
eminim bayılıyor ve ağızlarının suyu akıyordur
bu pasta da harika görünüyor
emibnim lezzeti de öyledir

Flame dedi ki...

nefissss,

benim oğlumda sever. şemsiyesiyle yetiniyor zavallımmm...

Adsız dedi ki...

Banucum yine harikalar yaratmışsın, renkli renkli:).
Ellerine sağlık.
Sevgiler..
aslı

pelince dedi ki...

Banu süper olmuş ,süper..Bu figürlere erkek çocukları bayılır ve hatta hayatta kesmezler..Uzun süre dolapta bekliyecek tüm figürler eminim:)

Ellerine sağlık...

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Ellerine sağlık Banu'cuğum.

Çocuklar bayılmıştır pastaya :))))

Bir önceki posttaki kurabiyeler de çok güzel olmuş :))

Sevgiler...

Adsız dedi ki...

AMA OLUR MU, BU YAPILIR MI)) BEN DİYORUM Kİ HASTAYIM HASTA CANIM İSTİYOR PASTA)).O KADAR ŞIK BİR PASTA Kİ, LEZZETİNDEN DE EMİNİM. SEVGİLER SANA

Cocukla Cocuk dedi ki...

amanın bizim çocuklarda bayılır bu pastaya.

Mon Petit Chou dedi ki...

gerçekten de çok gerçek, bu kadar güzel yapmayı nasıl becerebiliyorsun? sana bir mail attımcanım geldi mi?

şeker pasta dedi ki...

çok teşekkür ederim canım benim...
mailini aldım, cevap yazdım....

Bitki Cadısı dedi ki...

ah bu pasta nefis olmuş canım ellerine sağlık bizim oğlan görmesin baylır bna şimşeği çok beğeniyorda ! Daha doğum günümüze çok var ama bu modeli unutmayalım biz.

Adsız dedi ki...

Bende Şimşek Mcqueen hastasıyım ve bende istiyom bu pastadan işte. Nolucak şimdi :))
Ellerine sağlık canım

frambuazlı ruh pastasıyım dedi ki...

yok yok ben hala sponge bob diyorum :)

Betül KAVAL dedi ki...

oğlunun anaokulunda öğrenci olmak istiyorum banuuuuu...

ellerine sağlık öptüm..

özii dedi ki...

Çok severim McQueenn ve Carrera'yı bende yeri özeldir o yüzden de bayıldım :))

Eline sağlık Banucum , sana bir ara bir resim göstereceğim yaparız dersen ist a bile gelirim :))

egeli dedi ki...

BANUCUM,YİNE HARİKA OLMUŞ CANIMPASTAN ,ELLRİNE SAĞLIK,EREN'İNDE DOĞUM GÜNÜNÜ KUTLUYORUM.

şeker pasta dedi ki...

Öziicim mail atsana resmi, çok merak ettim...

Düşler Mutfağı - Butik pasta, Kurabiye ve Cupcake dedi ki...

Banucuğummm,

ellerine sağlık hepsi birbirinden şirin olmuş...

Ellerine sağlık canım benim, Eren'e de mutlu yıllar dilerim....

Sevgiyle kal,

Cavill dedi ki...

benim oğlumda istiyomuş aynısından ama.....
şaka bir yana muhteşem olmuş, oğlumun tabiriyle ;
" gözlelim yelinden fılladı"

FİGEN KARAVAŞ dedi ki...

Banu cum,
Harika olmus.
kahvenin rengine bayıldım !
Sırada ne var:)

Figen Karavaş

gunduz68 dedi ki...

tasarım dedikleri bu olsa gerek tebrik ederim doğum günü çocuğuna da mutlu yıllar dilerim. bu arada mail attım sana ama sanırım ulaşmadı.bir sorum vardı.başka nasıl ulaşacağımı da ne yazıkki bilmiyorum.sevgiyle...

Unknown dedi ki...

Pastalar harika! tecrube ve sabir istegen bir is kesin

ellerine saglik

şeker pasta dedi ki...

Emel teşekkürler...

Tijen dedi ki...

Eren'e benden de mutlu yıllar Banu!

SMİLENA dedi ki...

of of .benim oğlum bunu görmesin.delirir herhalde.çok seviyor bu kahramanları.bu arada bursadan sipariş alıyormusun...

ellerin dert görmesin arkadaşım.çok çok beğendim

SOFRAOZLEMİ dedi ki...

muhteşem bir pasta olmuş..modellemeler çok şirinler.eren bayılmıştır pastasına.ellerinize sağlık


sevgilerimle.