30 Aralık 2008 Salı

2008'in Son Kurabiyeleri de Teslim Edildi

Mediacom Medya Hizmetleri A.Ş.'nin müşterileri için sipariş ettiği kurabiyeler, bu senenin son kurabiyeleriydi. Promosyon amacıyla dağıtımı yapılacak olan yılbaşı kurabiyelerinin siparişi son anda verilen bir kararla belirlenmişti. Bu sabah 10 sularında hepsi tek tek paketlenerek yerine ulaştırıldı.

Bu yılın neşeli ‘Yılbaşı Kurabiyeleri’; Zehra Öğretmenin minik öğrencilerini mutlu etti... Çalışanların patronuna, patronların çalışanlarına sımsıcak hediyesi oldu...Bir sevgiliye, keyifle ‘Seni Seviyorum’ demenin en lezzetli ifadesiydi... Çeşitli firmalarda yapılan yılbaşı partilerinin gülümseten tadı oldu... Şeker Pasta olarak herbirini sevgiyle, emekle ve zevkle hazırladım... Umarım yeni yıl coşkularına biraz olsun lezzet katabilmişimdir :)

Son olarak mutfağımda beni bekleyen bir yılbaşı pastası var... Yarın sizlere bu pasta ile mutlu yıllar dileyeceğim ve son günlerde ihmal ettiğim blog arkadaşlarımı ziyaret edeceğim. Umarım kendimi bu pastayla affettirebilirim ;)

26 yorum:

Betül KAVAL dedi ki...

KURABİYELER HARİKA İŞLERİNİN BİTMİŞ OLMASINA SEVİNDİM. BENDE MUHTEMELEN YARIN YOĞUN OLACAĞIMDAN BİLGİSAYAR BAŞINA OTURAMAM..O YÜZDEN ŞİMDİDEN KUTLAMAK İSTİYORUM.

YENİ YILDA TÜM İSTEK VE DİLEKLERİN YERİNE GELİR İNŞALLAH. AİLENLE HUZURLU BİR YIL DİLİYORUM SENİN ADINA.. MUTLU YILLAR..

SEVGİLER ÖPÜYORUM

Adsız dedi ki...

Hayallerinin gerçeğe döndüğü bir yıl diliyorum canim
Yeni yılın tadı tuzu yerinde olsun, hayatın kıvamını tuttur...
sevgiler...

www.yenitadlar.blogcu.cum

GeCe dedi ki...

bende diyorum şeker pasta yoğun iş temposundan herhalde görünmüyor bunlarda harika yarınkini bekliyorum

Unknown dedi ki...

yeni yiliniz kutlu olsun, saglikli mutlu bir yil dilerim

sevgiler

zarpandit dedi ki...

kurabiyeler harika..sende rahatladın bir of cektin değilmi :)

çok opuyor ve yeni senende ailenle huzur mutluluk saglık dolu bir yıl diliyorum :))

aslı varmış, aslı yokmuş dedi ki...

Yeni yılda yeni başlangıçlar tüm güzellikler seninle olsun.Mutlu yıllar...

ruhdagı dedi ki...

Yine şahaneler. Ama ben pastayı bekliyorum hevesle :)

İyi yıllar şimdiden. Yeni yılda da hızından hiç bir şey kaybetmezsin inşallah :)

Yelda dedi ki...

Ne kadar güzel şeyler bunlar
Üzerinde logolarınız olan arabanız varmı Geçen gün bir arabanın yanında hızla geçtik sanki sizin logonuz vardı?

hepsusluydum dedi ki...

Mutlu yıllar pastacı şeker teyze :)
Sevgilerimle Zehr@

Ayşe dedi ki...

Kurabiyeler muhtesem gozukuyorlar, zevkin ve sunumunda harika..ellerine saglik..islerini zamaninda bitirmis olmanin mutlulugunu doyasiya yasaman temennisiyle...

Adsız dedi ki...

Bu kurabiyeler enfes ve sahane gorunuyor-ellerinize saglik!
Yilbasi pastasini merakla bekliyorum! {belki birazda olsa ilham alirim}

ELÇİN dedi ki...

canım harika olmuş kurabiyeler...

tadınıda biliyorum çok lezzetli :)

ve yarın yılbaşı pastasını da tadma şansım olacak :)

sağlıkla huzurla o güzel hayallerinin hepsinin olduğu siparişlerden başını kaşıyamadığın ve en önemlisi hayırlı kazançlar elde edeceğin bir yıl diliyorum

öpüyorum canım

Şekerci Butik dedi ki...

banucum ellerine emeğine sağlık cnm..kurabiyelere bayıldım o kadar şirin ve güsel olmuşlar ki gözümü alamadım...öpüyoruz..

yeni yılın sağlık,mutluluk ve huzur dolu geçmesi dileğiyle..mutlu yıllar...

Unknown dedi ki...

Nefis görünüyorlar, Mutlu yıllar...

pastaciyiz.biz dedi ki...

Ben de sevdiklerinizle geçireceğiniz, hayatınıza birçok güzelliklerin katılacağı bir 2009 yılı diliyorum, sevgiler...

MAVİANNE dedi ki...

BEN DE BU HARİKA KURABİYELERDEN KENDİME SEÇTİM VE ALDIM :))
teşekkürler
2009 sana istediğin herşeyi getirsin

MUTLU YILLAR

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

2009 yılının ailen ve sevdiklerin için sağlıklı,mutlu,huzurlu,bereketli,bol kazançlı,sevgi dolu geçmesini dilerim canım. Herşey gönlünce olsun.
Ellerine sağlık.

Sevgiler...

Aygül dedi ki...

pek hamarat maaşallah bizim blog arkadaşımız.üstün performansını kutluyorum.banada bulaşmasını diliyorum.İşler yolunda olsunda sen yine ziyaretlerimize gel şekerim pastam:)))
yeni yılda senden çokşey öğrenmek istiyorum

Unknown dedi ki...

Canım hepsi muhteşem ellerine sağlık kocaman öptüm 2009 senesinde bol ve hayırlı satışlar dilerim herşey gönlünce olsun öptüm...

Unknown dedi ki...

canım
yeni yılda herşeyin gönlünce olması dileğiyle..Mutlu yıllar.
Sevgiler

bir demet feslegen dedi ki...

Canım çok şık olmuşlar, eline sağlık..
Mutlu yıllar diliyorum sana
sevgilerimle..

SMİLENA dedi ki...

canım arkadaşım şeker gibi bir yıl diliyorum.nice yıllara
sevgiilerle

pelince dedi ki...

Banucum güzel bir yeni yıl diliyorum..

Sevgiler...

Flame dedi ki...

Ne güzel kurabiyeler bunlar. Çok şıklar. İyi seneler diyorum canım dinlen artık :)

egeli dedi ki...

Banucum ,ellerine sağlık canım ,çok güzel olmuş kurabiyeler.
yeni yılını kutlarım ,bereket ,sağlık ve mutluluk getirmesini dilerim.

Neş'e dedi ki...

yeniyıl pastasına bayıldımmmmmm :) ellerine sağlık ve geçte olsa yeni yılın kutlu olsun :)