12 Mart 2009 Perşembe

Winnie The Pooh Pastası

13 yorum:

neslihan erzincan özgür dedi ki...

Banucuğum her zamanki gibi harikasın.ellerine sağlık canım.sevgilerimle...

Unknown dedi ki...

Bahar gibi rengarenk ellerine sağlık canım süper bayıldım kocaman
sevgiler.......

Adsız dedi ki...

canım harika bir çalışma olmuş.ellerine emeğine sağlık.
sevgilerimle nilgün

tasarım mekani dedi ki...

Pasta seklin herzamanki gibi harika... Sekilleri ne guzel koymussun ve renk kullanimin da cok uyumlu... sevgiler, medinem

Seda dedi ki...

cıvıl cıvıl olmuş ellerine sağlık,sevgiler....

İlker Ergin dedi ki...

Banu'cum harika olmuş.Ellerine sağlık...Çok öpüyorum canım..Sevgiler...

boncuk mutfakta dedi ki...

Banucum eline sağlık canım

pelince dedi ki...

Banucum bayılıyorum winnie ve arkadaşlarına,ellerine sağlık...
Sevgiler.

Adsız dedi ki...

En sevdigim cizgi film kahramanlari. Gercekten cok guzel gorunuyor. Boyle birseyi ben yapsa idim ne yerdim nede kimseye yedirirdim. Cok merak ediyorum;boyle bir pastayi kac saatte yapiyorsun. siteni cok sik ziyaret edenlerdenim. Ilk sende gordugum pastalarla bu ise heveslendim. Internette ufak bir arastirma yaptim. Birkac yabanci kaynak buldum. Basic ogretiyor ve buda benim istedigim. En kisa zmanada baslicam, kimbilir belki bende boyle guzel pastalar yapip sitemde yayimlarim.
Koseminderinden gurbet kusu

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

:))
yorum yazarken çok gülüyorum :))
bu vatandaşları hiçç tanımıyorum çünkü :)
çağın önemli şahsiyetleri sanırım :)))
ben hala susam sokağında tom ve jerry de kaldımm :))
çok sevgiler cnmm benim.
harikasın maşallah..

Leyla Poyraz dedi ki...

Banucum pasta harika ama benim gözüm aşağıdaki havuçlu kekte kaldı..canım bir dilim aldım nefiiss olmuş..ellerine sağlık..Sevgiler..

Mon Petit Chou dedi ki...

canım ellerine sağlık, hafta içi sana uğramayı çok istedim ama tayin peşinde koşturmaktan hiçbir şeye fırsat bulamadım. inşallah en kısa zamanda görüşürüz.
sevgiler,

~Semra Mutfakta~ dedi ki...

SÜPER CNM HARİKA GÖRÜNÜYOR.