31 Ocak 2009 Cumartesi

BJK Maket Pasta

BJK'nın özel kutlamalarında ve organizasyonlarında yapılması planlanan pasta maketi çalışmasını bu hafta ortasında kulüple yapılan öngörüşme için yaptım. Görüşmenin sonuçları netlik kazandıktan sonra, gerçekleşecek bir organizasyon için gerçek pastayı yapacağım :) Eşim ve oğlum koyu Fenerbahçeli olmasına rağmen pasta maketini çok beğendiklerini söylediler :) Umarım karşılıklı anlaştıktan sonra bu güzide kulübümüze de "Şeker Pasta lezzetini" tattırmış olacağım :))

22 yorum:

Adsız dedi ki...

Bir beşiktaşlı olarak söylüyorum

B-A-Y-I-L-D-I-M

=)

nazo dedi ki...

Bir Beşiktaşlı olarak çok sevindiğimi belirtmek izerim :)))

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

BİZİMKİSİ BİR AŞK HİKAYESİ
SİYAH BEYAZ FİLM GİBİ BİRAZ
ATEŞLE SU ,DİKENLE GÜL GİBİ
BİZİMKİSİ ROMAN GİBİ BİRAZZZZ.....
:))))))
DAİMA KARTALLLLL......
:))))))
YAŞA BANU !!!!!!!!!!!!!!!!!

Adsız dedi ki...

yine harika yapmışın ellerine sağlık canım sevgiler...

Adsız dedi ki...

fenerliyim ama harika olmuş inşallah anlaşırsınız canım.
http://karamelmutfak.blogspot.com/

ELÇİN'İN YERİ dedi ki...

dedim sana yakında siparişlerden başını kaşımaya vaktin olmayacak :)

ellerine sağlık canım çok güzel olmuş

PASTASEHRİ dedi ki...

Canımmm gerçeğini sabırsızlıkla bekliyorum. çok güzel olmuş

Unknown dedi ki...

Canım bende Fenerbahçeliyim.Ama pasta tek kelimeyle süper maketi böyleyse aslını düşünemem ellerine sağlık harikasın.....

Bir Dilim Düş dedi ki...

Banucuğum nasıl güzel olmuş nasıl bayıldım resmen!!! Ellerine sağlık.

Bu arada unutmadan yazayımm:

EN BÜYÜK BEŞİTAŞK!!!

Sevgiler,
Evren

Leyla Poyraz dedi ki...

Banucum pasta süper olmuş,harika harika.ben böyle bişey görmedim..ellerine sağlık
Rabbim nazardan korusun seni...
Sevgiler canım..

Cocukla Cocuk dedi ki...

pasta super super ellerine fikrine sağlık..

Adsız dedi ki...

merhabalar, pastalarınız çok şık acaba maket pasta yaparken naelere dikkat etmek gerekiyor, bende yapıyorum ama normal pastalara göre çok zor kaplanıyor hemen yırtılıyor cevaplarsanız çok sevinirim

Aygül dedi ki...

bende eski beşiktaşlı olarak bayıldım ellerine sağlık canım.

pelince dedi ki...

Şahane olmuş,erkek kardeşim görmesin ölür biter bu pastaya...
Emeklerine sağlık...

Pelin dedi ki...

Banucuğum,

Pastayı beğenmemek mümkün mü? Çok güzel bir pasta olmuş. Tebrikler canım
Sevgiler

Neş'e dedi ki...

MUHTEŞEMMMMMMMMMMM :) EN BÜYÜK KARAKARTAL OLEYDEE DEMEK İSTİYORUM :)

Şekerci Butik dedi ki...

Banucum,
çok şeker çok sevimli ve başarılı olmuş pastan ellerine sağlık canım..

öpüyoruz...

Seda dedi ki...

şahane olmuş ellerinize sağlık

Adsız dedi ki...

Çok güzel.
Harikasın neler yapıyorsun böyle.
Ve ne güzel yapıyorsun.
İnsan onları yemeye kıyamaz.
Ellerine emeğine sağlık.
sevgiler.

Leyla dedi ki...

ellerinize sağlık harika olmuş

Pastavilya dedi ki...

Harika olmuş.Ellerinize sağlık...

sophie castervill dedi ki...

çok güzelllllllllllllll olsa da yesem