1 Ocak 2009 Perşembe

Sünger Bob Pastası


Değerli aile dostlarımız Serhat ve Sema'nın biricik kızları Deniz'in 2. yaş doğum günü için, Aralık'ın son haftasında yaptığım pastayı, yılbaşı telaşından ancak bugün yayınlama fırsatı buldum. Küçük Deniz'in yegane sevgilisi (hatta tüm kız ve erkek çocukların değişmez kahramanı) Sünger Bob, pastayı oluşturan tek unsurdu... Aynı zamanda bu benim ilk üç boyutlu Sünger Bob pastam oldu. Pastayı keserken küçük Deniz 'Sünger Bob'u kesmeyin' diye bir süre ağlamasına rağmen pastayı yerken oldukça keyifliydi. Doğum gününde Deniz'i en yakın arkadaşları Utku ve Emir'de yalnız bırakmadı.... Çok neşeli geçen doğum günü partisine Sünger Bob'lu pastamız ayrı bir renk kattı.


Sevgili Deniz'in yeni yaşını kutluyor, yeni yıl ile beraber sağlıklı ve mutlu bir yaşam sürmesini diliyorum.

24 yorum:

Karen Hanim dedi ki...

Original gibi!!

Tijen dedi ki...

Şeker kadın, senin de şeker gibi geçsin günlerin!

Unknown dedi ki...

banu'cum
ellerine sağlık canım.Sünger bob çok güzel olmuş.Deniz'in yeni yaşı kutlu olsun.

PASTASEHRİ dedi ki...

Banu ellerine sağlık sunger bob'da diğer pastalarda süper olmuşlar. ayrıca aşağıda ki cupcake'lerde favorim oldu. hepsi birbirinden özenli.
Mutlu yıllar
sevgilerimle
Funda

Adsız dedi ki...

Inanamiyorum yaa..Gercekten siz mi yaptiniz bu pastayi? Gercekten tebrikler!

www.kralcipplak.blogspot.com

Seda dedi ki...

ellerine sağlık canım...
çok güzel gözüküyorrrr

PAPATYA SOFRASI dedi ki...

Yine harikalar yaratmışsınız.

Yeni seneniz sağlık ve huzur getirsin..SEVGİLER.

Bir Dilim Düş dedi ki...

Deniz'e pasttası gibi renkli ve tatlı bir ömür diliyorum. Ayrıca 2009 tüm güzellikleriyle hepimizi sarsın!!

Sevgiler,
Evren

Mutfaknotlari dedi ki...

33. PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNİN EV SAHİBİYİM SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;http://porselendemlik.com/http://birdemliksohbet.blogspot.com/http://selmahlc.blogcu.com/tarafından hazırlanmış olan porselen demlik çay saati için05 ocak 2009 (PAZARTESİ)- 18 OCAK2009 TARİHLERİ ARASINDA “PORSELENDEMLİK ÇAY SAATİ ‘NİN 33” EV SAHİBESİ OLARAK http://mutfaknotlari.blogspot.com/ GÖREV YAPACAĞIMYANİ BEN YAPACAĞIM…SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL TARİFLERİ KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ. TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.VE TARİFİNİZE"PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ 33.HAFTA " BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI VE BANA YORUM BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM.C BOXA BIRAKILAN NOTLAR GÖZDEN KAÇABİLİR LÜTFEN YORUM YAZIN.SENİ VE BU YORUMU OKUYAN HERKESİ DAVET EDİYORUM ZİYARET EDİPTE BİZZAT DAVET EDEMEDİĞİM DOSTLARIM LÜTFEN BU YAZIYI NERDE OKURSANIZ SİZDE KATILIN EMİNİMBU ETKİNLİK SAYESİNDE BİR ÇOK ARKADAŞIMIZ OLUYOR MUTLAKA KATILIMIZI BEKLİYORUM.. ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM.

Mon Petit Chou dedi ki...

Deniz'in yeni yaşı hep mutluluk getirsin. İyi ki doğdun Deniz.
Banu'cuğum ellerine sağlık, Sünger Bob'u tanımasamda çok yakışıklıymış.

frambuazlı ruh pastasıyım dedi ki...

ya ben de istiyorum ya, kesmeyelim hatta icini tersten yiyelim, sunger bob dursun :)

sibellebutikpasta dedi ki...

Banucuğum Sünger Bob süper olmuş, Deniz'e mutlu yaşlar, sana da gönlünce geçecek bir yıl dilerim
Sevgiler

MAVİANNE dedi ki...

harikaaa
gerçek gibi olmuş
mutlu yıllar

Betül KAVAL dedi ki...

banucum harika olmuş pasta..ellerine sağlık..

öpüyorum sevgiler.

VİRGO dedi ki...

çok güzel olmuş ellerinize sağlık afiyet olsun

Şekerci Butik dedi ki...

banucum ellerine sağlık harika olmuş...yılbaşı pastalarınada bayıldım...harikasın maşallh diyelim...

sevgiler

Unknown dedi ki...

Sevgili Deniz'e bende sağlık,huzur ve başarı dolu bir ömür dilerim.Pasta her zaman ki gibi muhteşem Banu'cum ellerine sağlık kocaman öptüm...

Özlem dedi ki...

Selam,
Pasta çok başarılı, ellerine sağlık. Acaba bi gün ben de böyle bi pasta yapabilecek miyim :)
Sevgilerimle,

bir demet feslegen dedi ki...

Harika olmuşş bravo.. Tatlı miniğe de mutlu yıllar..
Sana da yeni yıl güzellikler getirsin canım
Sevgiler

Leyla Poyraz dedi ki...

Pasta yineee çok güzeeeeeeeellll..
ellerine sağlık..Sevgiler...

Pelin dedi ki...

Banucuğum ,
Sana ve tüm sevdiklerine çok çok güzel bir yıl diliyorum. Bu arada son iki pastanı görememiştim. İkisi de çok güzel olmuş.
Sevgiler

a. gizem dedi ki...

hakkaten çok güzel!
eline sağlık yaw!
istanbulda oturmak ve banucuma siparişler vermek istiyorummmm :)

MAVİANNE dedi ki...

ahmet can da bundan istiyor
napcaz şimdi :))))

Blog Sahibi dedi ki...

u yazınız Orhan Yaşar Çelik isimli kişi tarafından çalınıp orhancelik.net sitesinde yayınlanıyor. Orhan Çelik (Ev Telefonu: +90.2163623956, email adresi: saykorhan@gmail.com IP Address: 67.205.45.39 CepTelefonu : (533) 696 4222 Adresi: Işıklar1 Apt 34/24 Kozyatağı İstanbul Bankası: Garanti Bankası Kazasker Şubesi hesap numarası 6681389) ben dahil düzinelerce kişinin yazılarını çalarak ayda binlerce dolar para kazanıyor. Kendisi hakkında yasal takibat başlatmak istiyorum ve sizin de aramıza katılıp katılamayacağınızı merak ediyoruz.

Orhan Çelik’in yaptığı hırsızlıkla ilgili ilk bulgularımı http://ekonomiturk.blogspot.com/2009/12/bir-blog-hrszlgnn-anatomisi.html adresinde yayınladım. Bana da turkekonomi at gmail.com adresinden ulaşabilirsiniz.