5 Nisan 2009 Pazar

Evlilik Yıldönümü Pastası


Bu şirin pastayı sevgili Özge Hanım'ın, aşk ve sevgiyle, evliliklerinde 32 yılı geride bırakmış anne ve babasının evlilik yıldönümü partisi için hazırladım. Buradan kendilerine nice mutlu, sağlıklı ve sevgi dolu, beraberce yaşayacakları yıllar diliyorum. Ayrıca sevgili Özge Hanım'a da güzel yorumlarından ve düşüncelerinden dolayı teşekkür ediyorum. Benim için pastanın görüntüsü kadar lezzetinin de beğenilmesi apayrı bir keyiftir. Partinize bir nebze lezzet kattıysa ne mutlu bana :)

Bu arada sevgili Özge Hanım beni mimlemiş :) Cevaplamaya çalışayım;
1. Çocukken .......... kaçırdım.
-Çocukken bahçemizden toplanan dutları kaçırdım
2.Çocukken........yoksundum.
-Hiçbirşeyden...
3.Çocukken ........ yaralanmış olabilirim.
-Çocukken çok defa düşüp yaralanmış olabilirim.
4.Çocukken ........ olmayı hayal ederdim.
-Çocukken iyi bir anne olmayı hayal ederdim :)
5.Çocukken ....... isterdim.
-Çocukken yaldızlı kalemlerden isterdim.
6.Evimizde asla yeterli ....... olmadı.
-Evimizde asla yeterli oda olmadı. (4 kardeşiz:)
7.Çocukken daha fazla .......... ihtiyaç duyardım.
-Çocukken her zaman daha fazla oyuna ihtiyaç duyardım.
8.Bir daha asla ........... göremeyeceğim için üzgünüm.
-Bir daha asla babamı göremeyeceğim için üzgünüm.
9.Çocukken hep ......... merak ettim.
-Çocukken hep nasıl bir çocuğum olacağını merak ettim.
10. .......... kaybımdan dolayı hep kendimi suçladım.
- Kendimi hiç suçlamadım :)

İlginize teşekkür ediyorum :) Çocukluğuyla ilgili ilginç anıları olan herkesi bu soruları cevaplamaya davet ediyorum...

22 yorum:

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Özge hanımın evlilik yıldönümünü kutlarım.Ne kadar güzel çalışmışsın.Hepsini kişiye özel çalışıyorsun.İnsan ne yaparsa yapsın sevgiyi içine katınca böyle güzel şeyler çıkıyor ortaya:)
Ellerine sağlık...

şeker pasta dedi ki...

Şanslı, evet çok severek yapıyorum bu pastaları... çok güzel özetlemişsin teşekkürler.

Şekerci Butik dedi ki...

çok sevimli görünüyor pasta ellerine sağlık banucum...özge hanıma da nice mutlu yıllar dilerim..

sevgiler,

Zehra Gürgen dedi ki...

Ben buraya gelince içim şenleniyor.Renk renk pastalar,özenle yapılmış süsler,bebekler,kalpler..

çok eğlendiğinden eminim yaparken.
elerine sağlık
sevgiler

Seda dedi ki...

çok güzel olmuş herzamanki gibi ellerine sağlık sevgiyle kal....

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

çok anlamlı olmuş banum.
çok enerjik bir görüntü hatta :)
darısı ve nicesi bizlere inş.26.doluyooor !!
ellerine sağlık sevgiler -iyi haftalar canım.

Unknown dedi ki...

Canımmmmmm harika cevaplar gülümseyerek okudum seni daha yakın
dan tanımak harika,pasta muhteşem
öptüm...

tasarım mekani dedi ki...

Daha nice guzel gunlere, pastali gunlere ;)) Cocuklugunu hatirlamak da ayri bir lezzet... sevgiler, medinem

Pelin dedi ki...

Çok güzel olmuş Banucuğum.
Güzel bir hafta dilerim.
Sevgiler

boncuk mutfakta dedi ki...

Eline sağlık canım her zamanki gibi çok iyi

Betül KAVAL dedi ki...

merhaba canım çok güzel bir pasta olmuş. ellerine sağlık. pazar günü arabayı sizin evin oraya park ettim :) açıköğretimsınavına ordaki okulda girdim :)

sevgiler

şeker pasta dedi ki...

Betülcüm evet sınav vardı okulda... Uğrasaydın ya çıkışta kahveye:))

hepsusluydum dedi ki...

Banucuğum merhaba, epeydir görüşemedik :))Nasılsın? Benim blogumda sana ait bir ödül var.Uğrar mısın lütfen? Sevgilerimle Zehr@

Dido Butik Pasta - Pembe Merdane dedi ki...

Sizin pastalarınızın da hepsi göz dolduruyo. Hepsi birbirinden şık. Beğeniyle takip ediyorum. Sevgiler
Didem

Unknown dedi ki...

sevgili banu,
tekrar ellerine saglık hem estetik hem de tad axcısından süperdi:)bundan sonra tek adresim sensin.sevgiler

mujdenin denemeleri dedi ki...

Yine çok sevimli bir pasta olmuş.Ellerine sağlık.Sevgiler...

TAZENANE dedi ki...

Ne kadar güzel yapmışsın öyle.
Çok güzel ya......

TAZENANE dedi ki...

Dostluk dallara goncadır. Dostluk sırattan incedir. Dostluk her şeyden öncedir.
Sönmesin muhabbetin közü.
Merhabadır dostun sözü merhaba.

pelince dedi ki...

Banucum çok güzel bir pasta olmuş,emeklerine sağlık...

Sevgiler.

Unknown dedi ki...

Harika olmuş, ellerine sağlık.
Bende ödülün var, sevgiler.

~Semra Mutfakta~ dedi ki...

çok şirin uzun senelere inşallah.

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

demek dutlarıııda kaçırdın ha :))))
:)))))))))))))))
afferimm :)