23 Ekim 2009 Cuma

Fotoğraflı Nişan Pastası


Sevgili Öğretmenimiz Zehra Hanım'ın oğlu geçtiğimiz hafta sonu nişanlandı. Nişan töreni için Zehra Hanım'la konuştuğumuz fotoğraflı, beyaz güllü ve iki katlı pastayı büyük bir zevkle çalıştım.

Genç çifte bundan sonraki hayatlarında mutluluklar diliyorum...

Zehra Hanım'ın bloğunda, pasta ile ilgili yazdığı yazıyı buradan okuyabilirsiniz. Zehra Öğretmenim bende sizi tanımaktan büyük mutluluk duyuyorum, tekrar buradan size teşekkürlerimi ve sevgilerimi gönderiyorum...

11 yorum:

Krema Tadında dedi ki...

harika görünüyor ellerinize sağlık

Zehra Gürgen dedi ki...

Eh ustanın elinden çıktığı belli.Güller, sade süslemesi, herşeyi göz alıcı olmuş.
Ellerine sağlık canım.

Canan dedi ki...

Pastadan zarafet akıyor. Ne hoş bir çalışma olmuş canım. Emeğine sağlık. İnsan işini sevince böyle güzel şeyler meydana geliyor. Takipçinim şekercim...

Çoook öpüldün,
Canan

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

büyülü bir güzellik bu..
harikasın banucuğum..

Hansa dedi ki...

çok zarif bi pasta rengarenk cıvıl cıvıl pastalardan sonra bu da beğenilenler arasına girdi ...
sevgilerimle...

şeker pasta dedi ki...

Bhar hoş geldin, çok teşekkürler...

Zehracım, daha çok zaman var usta olmak için ama yine böyle gördüğün için çok teşekkürler...

Canan evet büyük bir zevkle, severek yapıyorum bu işi, teşekkürler...

Nunucum sende harikasın...

Hansacım çok sağol canım...

TAZE NANE dedi ki...

HER ARKADAŞLIĞIN GÖKYÜZÜNDE BİR MELEĞİ VARMIŞ...

Mon Petit Chou dedi ki...

canım ellerine sağlık, geçen hafta sonu katıldığımız bir doğum gününde bir de ne göreyim. senin yaptığın pasta, maalesef bana kalmadı ama Duru afiyetle yedi. tekrar ellerine sağlık.

şeker pasta dedi ki...

Mukaddescim ne güzel bir tesadüf olmuş. Hangisi acaba çok merak ettim.
Afiyet olsun benim kızıma, çok beğenmiş demek ki sana bile bırakmamış... Öpüyorum Duru'yu görüşürüz.

NALAN dedi ki...

Çok şık ,çok güzel görünüyor..
Ellerine sağlık....

g dedi ki...

zevkle çalıştığın belli...gerçekten çok şık olmuş. ben de istiyorum bu pastadan:))