31 Mart 2009 Salı

Yusuf'un Mavi Gelin ve Damat Pastası


Bahar geldi, nikah, düğün nişan gibi heyecanlı koşturmalar -ekonomik krize rağmen- hızlı bir şekilde start verdi :) Semra Hanım beni arayıp yeğeninin birinci yaş pastasının üzerinde, gelin ve damat figürüyle beraber, birinci yaşına giren Yusuf'u da görmek istediğini söyledi. Bir şeklinde oluşturduğum pastanın üzerine gelin ve damatı çok keyifle çalıştığımı söylemek istiyorum :) Böylelikle rakamlı pasta çalışmalarım da tüm hızıyla devam etmiş oldu :) Küçük Yusuf'un yeni yaşını en içten dileklerimle kutluyor, Allah analı-babalı büyütsün diyorum...


22 yorum:

Seda dedi ki...

Çok şeker olmuşlar bayıldım ellerine sağlık canım sevgiler...........

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

ne şeker ne şeker... :)))
ellerine sağlık banucuğummm.
çok sevgiler tatlım.

NİLBUTİK PASTA dedi ki...

harika bir çalışma ellerine emeğine sağlık canım

Karen Hanim dedi ki...

Harika bir şey! Ellerinize emeğinize sağlık.

boncuk mutfakta dedi ki...

Eline sağlık canım. Bütün figürler özellikle gelin çok güzel

MAVİANNE dedi ki...

selam,
yusuf'un gelin ve damat istemesi ilginç geldi bana
orjinal çocukmuş

örümcek adam yerine bunu istemesi

çok güzel olmuş mavi pasta
ellerine sağlık

SMİLENA dedi ki...

çok şeker olmuş.ellerin dert görmesin

pelince dedi ki...

Çocuk pastasının üzerinde gelin ve damat çok değişik olmuş,bu zamanda evlenmek gerçekten çok zor:)
Ellerine sağlık..

Sevgiler.

Unknown dedi ki...

Banucum ellerine sağlık canım sevgiler...

Ferah Gülşen dedi ki...

Rakamlı pastalarınıza tam gaz devam edin bence de :) çok güzel oluyorlar gerçekten. elinize sağlık

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Yusuf'a anne ve baba'sıyla uzun,sağlık'lı ömürler diliyorum.
Canım sen'de harika yapmışsın yaaaaaaaaa!
MAŞALLAH

ÇALIŞAN ANNE OLMAK dedi ki...

Her biri birbirinden harika. Yoruma hiç gerek yok çünkü hepsi süper. Ellerinize kollarınıza sağlık. Bende ilk şeker hamurlu pasta denememi gerçekleştirdim. Vakit bulursanız düşüncelerinizi öğrenmek isterim.

İzmir'den Sevgiler...

sevil dedi ki...

çok şirin olmuş ellerine saglık canım..

Tijen dedi ki...

Sevsinler minik Yusuf'u! Pek hoş olmuş hakikaten.

İlker Ergin dedi ki...

Bir yaş için biraz değişik olmuş ama.yinede süper yapmışsın arkadaşım.Ellerine sağlık canım.Sevgiler...

Bir Dilim Düş dedi ki...

Ellerine sağlık canım!!!Çoookk sevimliiii!!!

Sevgiler,
Evren

Zehra Gürgen dedi ki...

Çok güzel..şeker hamurlu pastalara bayılıyorum, renk renk, şirin oyuncak gibi bebeklerle...masal diyarı gibi..

ellerine sağlık

sevgiler

TAZE NANE dedi ki...

Ne kadar güzel böyle.
Ellerine emeğine sağlık.
Sevgiler.

Mon Petit Chou dedi ki...

canım ellerine sağlık, uzun zamandır uğrayamadım, bu aralar kafam çok karışık. işi bıraksam mı bırakmasam mı bilemiyorum.

Unknown dedi ki...

banucum nasıl teşekkür edeceğimi bilemiyorum. Dün son anda sitene bakmak için açtığımda bu süprizle karşılaştım. Eline,emeğine, yüreğine sağlık... Tanıştığımıza çok memnun oldum. sitemizde yayına girdi bu arada www.kilokontrolet.com

şeker pasta dedi ki...

Semra ben teşekkür ederim... Siteye bakacağım... Sevgiler...

butterflybutik dedi ki...

çok şekerler gerçekten benimde bebek şekerleri blogum var gezmenizi tavsiyeederim
www.nehirinmarifetleri.blogspot.com