15 Aralık 2008 Pazartesi

Prenses'in Winnie The Pooh Pastası


Bayram öncesi blog arkadaşlarımdan Sevgili Zehra'nın minik yeğeni İdil'in 2. yaş günü için hazırladım bu pastayı... Pastanın tasarımı ile ilgili karar verirken, İdil'in en sevdiği karakterler bana yol gösterdi. Sonradan öğrendiğime göre, İdil'ciğim pastayı o kadar çok sevmiş ki, kesilene kadar pastayı öpücüklere boğmuş... İdil'ciğim, sevdiklerinle birlikte daha nice yaş günleri kutlaman dileğiyle...

Bu arada pastayı teslim almaya geldiğinde Zehra arkadaşımla da tanışmış oldum. Aslında daha uzun misafir etmek isterdim ama doğum günü kutlamasına yetişme teleşı olduğu için bunu başka bir sefere erteledik. Mutlaka müsait bir zamanda çaya bekliyorum ve beni düşünerek hazırladığın hediye için bir kez daha teşekkür ediyorum...

39 yorum:

serrose dedi ki...

Poohun oldugu hersey cok guzel oluyor hele senin maharetli ellerinden cikmissaa himm super gorunuyorr )

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

harika ellerine sağlık canım.
idilin öpücüklerine bayıldım..
ama çok şekerdi gerçekten :))
sevgiler canım.

Delfina ; dedi ki...

Banucum renkler çok güzel olmuş,İdil'e renkli günler,aylar yıllar...

sevgiyle,

pelince dedi ki...

Banucum figürler yine çok güzel olmuş,prensesin doğum günü kutlu olsun...
Ellerine sağlık..

Adsız dedi ki...

pastayı öpücükleremi boğmuş :)
bu çocuklar benim canım yaa :) çok tatlılar çokkk.
Eline sağlık Banu'cum.

Unknown dedi ki...

Canım benim Zehra'cığımın bloğunada aynı yorumu yaptım sen muhteşem pastalar yapıyorsun maşallah inşallah yaza nasip olup İstanbul'uma gelirsem ziyaretine gelmek isterim,kocaman sevgiler ve mutlu haftalar öptüm...

Flame dedi ki...

Hep aynı şeyleri yazıyorum ama ne yapayım kelimeler az geliyor yaptıklarının yanında. Süpppeeerr olmuş yine, yine...

Oğlum'a böyle bir pasta yaptırmak için geleceğim üşenmeden oraya :) Kargoyla yollanmaz di mi :))))

neslihan erzincan özgür dedi ki...

Harika olmuş canım,ellerine sağlık, bu karakterleri ben de çok severim,minik İdile güzel yıllar diliyorum.sevgilerimle...

şeker pasta dedi ki...

Flamecim güzel sözlerin için çok teşekkürler. oğluşunun doğum gününde mutlaka görüşmek isterim. Fakat pastayı kargoyla yollamak mümkün değil...Ancak kargo ile kurabiye gönderebiliyorum...

şeker pasta dedi ki...

Deryacım mutlaka beklerim canım...

şeker pasta dedi ki...

Delfinacım çok teşekkürler, pastanın renkleri daha canlı ve güzeldi ama fotoğraf çekimi akşam saatlerine kaldığı için, biraz soluk çıkmış....

Unknown dedi ki...

Ellerine sağlık Banu rengarenk cıvıl cıvıl bir pasta olmuş. İdil'in öpücüklere boğmasıda geyet doğal. Nice mutlu yıllar dilerim.
Sevgilerimle

Betül KAVAL dedi ki...

canım ellerine sağlık herzamanki gibi herşey kusursuz..

idile de mutlu yıllar.

sevgiler

Unknown dedi ki...

Canım yine ben:))pastacılık kuslarının fiyatları hakkında bilgin var mı???
Kocaman sevgiler öptüm...

hepsusluydum dedi ki...

Sevgili Banu zarafetine bir kez daha hayran kaldım..Ben yayınlamadan pastanın resmini yayınlamaman çok şık..Teşekkürler çok zarifsin...
Çam sakızının lafı bile olmaz, biraz acele oldu...
Çay keyfini blog arkadaşlarımızla toplanıp yapmayı planlayabiliriz aslında..Tekrar teşekkürler, sevgiler Zehr@

SMİLENA dedi ki...

banucum gerçekten çok şeker görünüyor.bu pastaları kesmeye de yemeye de kıyamam.bir kenara koy syret .
ellerine sağlık canım..

aysencifci dedi ki...

Sevgili Banu,

Ben İdil'in annesi Ayşen. Pasta için bu kadar geç teşekkür etmemin kusuruna bakma ne olur. Evde internetsiz bir garibanım ve kriz nedeniyle 4-15 Aralık arası işyerim tatil olduğu için ancak bugün sana teşekkür edebiliyorum.
Pasta için sonsuz teşekkürler, kızım hakikaten delirdi ve sürekli pastayı öptü durdu. Yakında benim blogumda da fotoları bulabilirsiniz. Kızımın doğum gününü kutlayan herkese de teşekkür ederim.
Bu arada lezzeti de en az görüntüsü kadar güzeldi!:)P
Keşke orda olup kızımın sevinç çığlıklarını duyabilseydin...
Tekrar teşekkürler, eline ve emeğine sağlık.
Sevgiler..

şeker pasta dedi ki...

Zehra teşekkür etmek çok az kalıyor, yazdıklarının yanında....
Blogcu arkadaşlarla buluşma fikri çok güzel, bunu en kısa zamanda birlikte planlamalıyız...Çok isterim...
Sevgiler...

şeker pasta dedi ki...

Sevgili Ayşen gerçekten ne diyeceğimi bilemiyorum. İdil'in pastayı bu kadar sevmesine çok sevindim. Çocukların bu pastaları görünce mutlu olması, beni de inanılmaz mutlu ediyor...
Ayrıca dışı kadar içinin de beğenilmesi, ayrı bir sevinç kaynağı benim için, çünkü dışı kadar içini de özenerek yapıyorum...Benim için çok önemli...
Tekrar teşekkürler ve sevgiler...

beyzanın annesi dedi ki...

yine süper yine süpppeeerrrrrr..
prensesin doğum günü kutlu olsun..

TAZE NANE dedi ki...

İdilin doğum günü kutlu olsun.
Ama senin şeker hamurlarıyla yaptığın mükemmel şeylere ben bayılıyorum.
Harika tek kelimeyle.
Ellerine emeğine sağlık.
Sevgiler.

TAZE NANE dedi ki...

Birşey sorucam senin
www.sekerpasta.com diye bir siten varmı. Başlığında yazıyor ama. Yazdım çıkmadı internette.Çünkü tariflerin çok güzel.
Blogspotlar kapanırsa bu güzel şeker hamurlarıyla yaptığın tariflere ben ve herkez nasıl ulaşıcak.

şeker pasta dedi ki...

Taze Nane ilgine çok teşekkür ederim arkadaşım. evet sekerpasta.com adresi bana ait fakat şu an yapım aşamasında... Bende senin söylediğin gibi böyle bir risk olduğu için bu adresi aldım... 2009 da sekerpasta.com yayında olacak...
Teşekkürler ve sevgiler canım...

уαѕємin... dedi ki...

hamarat elelriden çıkan pasta güzel olmaz mı

ellerine sağlık canım nefis görünüyor

yaban mersini dedi ki...

şeker gibi bir pasta lmuş arkadaşım ellerine sağlık.slmlar

Unknown dedi ki...

Canım benim bahsetmişimdir en büyük hayalim sizler gibi pastalar ve kurabiyeler yapabilmek inşallah nasip olur.Kursu kendim için sordum kocaman sevgiler,öptüm...

Adsız dedi ki...

merhaba.. sayfanızı tesadüfen buldum... pasta enfes görünüyor. valla ellerinize sağlık. küçük idil'in doğum günü kutlu olsun... daha nice uzuuun senelere inşaallah. bu konuda tam bir yeteneksiz olan ben de bir gün böyle güzel pastalar yapabilmeyi diliyorum :) (bu konuda umutsuz vaka olsam da)

Unknown dedi ki...

Canım hiç araştırmiyim o zaman senden öğrenmekten onur duyarım.Allah izin verirde yaza çıkıp iznimde İstanbul'uma geldiğimde senden kurs almayı çok isterim.Ne kadar zamanda öğrenebilirim,ve kurs ücreti ne kadar müsait olduğunda yazarsan çok sevinirim.Hayırlı işler ve müşteriler canım,bol kazançlar öptüm...
Başını ağrıtmıyorumdur inşallah iyi ki varsın....

GeCe dedi ki...

geç kalmış bir yorum ama yine harika ve çok sevimli bir pasta olmuş bu

egeli dedi ki...

YİNE DÖKTÜRMÜŞSÜN ARKADAŞIM,ELLERİNE SAĞLIK CANIM,MİNİK İDİLİNDE DOĞUM GÜNÜNÜ KUTLUYORUM....

Mon Petit Chou dedi ki...

bana ne zaman kurs vermeye başlıyorsun, dün üst kat komşum geldi ve kurabiyelerini anlata anlata bitiremedi,tabi ben de seni...ellerine sağlık canım. bu arada mailim geldi mi?

şeker pasta dedi ki...

Mukaddescim ne zaman istersen canım benim...Komşularına da sanada çok teşekkür ederim. Hepinize afiyet olsun....

şeker pasta dedi ki...

Deryacım, cevabımı mail olarak atacağım canım...

şeker pasta dedi ki...

Yeşil Derya çok teşekkürler güzel sözlerin için...
Sende yapabilirsin tabi ki...Yardımcı olurum bu konuda...

TAZE NANE dedi ki...

Sitene telefon numaralarını yenimi koydum yoksa benmi çok dikkatsizim.
Ama numaraları görünce hemen not aldım.
Çokta sevindim.
Mail adresimi yolluyum sana.
munuy.79@gmail.com

şeker pasta dedi ki...

Taze Nane estafurullah...
Vardı numaralarım daha öncede...
Ayrıca bana pasta@sekerpasta.com adresinden de ulaşabilirsin canım...

Adsız dedi ki...

cok sekerler ya ellerıne saglık canım harıkasın sevgıler..

Cocukla Cocuk dedi ki...

bizimkiler bayılır buna..harika gorunuyor

a. gizem dedi ki...

bu da çok lezzetli gözüküyooo :) sen bi sanatcısın bence :)