26 Nisan 2009 Pazar

Transformers Pastası



Sevilen çizgidizi ve sinema karakterlerinden Transformers'ın bu seferki görevi, Şişli'den İlke Bey'in sevgili oğlu Çınar'ın doğumgünü için lezzetli bir pastaya dönüşmekti :) Birbirinden farklı araçlara dönüşebilen Transformers ekibi, pastanın da temasını oluşturuyordu.


İlke Bey siparişini www.pastamgelsin.com üzerinden bana ilettiğinde üzerindeki Çınar'ın istediği araçları da belirlemişti. Sonuçta ortaya pastanın üzerindeki bu farklı figürler ve kocaman bir robot çıktı :) Minik Çınar'ın yeni yaşını en içten dileklerimle kutluyorum :)

25 yorum:

kurşunkalem dedi ki...

mükemmel olmuş,ellerinize sağlık...

egeli dedi ki...

HER ZAMANKİ Kİ GİBİ MUHTEŞEM OLMUŞ ARKADAŞIM ,ELİNE SAĞLIK.

boncuk mutfakta dedi ki...

Eline sağlık canım çok başarılı bir çalışma olmuş tebrik ederim.İyi günler.

NİLBUTİK PASTA dedi ki...

canım harika bir çalışma çok güzel bir pasta herzamanki gibi:)
güzel bir hafta geçirmen dileğiyle sevgilerimi bırakıyorum

neslihan erzincan özgür dedi ki...

ellerine sağlık canım.harika olmuş pastna.sevgilerimle...

pelince dedi ki...

Süper olmuş ,erkek çocuklarının favori olur bence...

Emeğine sağlık...

Unknown dedi ki...

Banucum muhteşem ellerine emeğine sağlık.Mutlu haftalar sevgiler..

a. gizem dedi ki...

oğlum oluncaaaa 1 nolu müşterin olacagım sevgili banu; anlaşıldı!

Seda dedi ki...

Banucum herzamanki gibi süper olmuş ellerine sağlık,sevgiler...

Pelin dedi ki...

Mükemmel görünüyor Banucuğum. Çok başarılı olmuş. Ellerine sağlık
Sevgiler

Tinker Bell dedi ki...

Ellerinize sağlık komşumun oluda bundan,istiyor :))

zehra dedi ki...

hımmm cok guzel olmus elelrınıze saglık super gorunuyor

Mon Petit Chou dedi ki...

canım ellerine sağlık, çok gerçekçi gözüküyor. bu pazar İstanbul'dayız, bir görüşme ayarlayalım.

Zehra Gürgen dedi ki...

Çok güzel olmuş, her zamanki gibi harika! ellerine sağlık

sevgiler

şeker pasta dedi ki...

Mukaddescim teşekkürler canım... Buluşuruz pazar günü, bu tarafa geçtiğinizde arayın... Sevgiler...

~Semra Mutfakta~ dedi ki...

çok güzel görünüyor.ellerine sağlık.

Betül KAVAL dedi ki...

harika olmuş banucum ellerine sağlık.

öpüyorum sevgiler

bahar dedi ki...

Banu' cuğum sana mail attım, cevap bekliyorum. Sevgiler.
www.baharinmutfagi.blogspot.com

Nur Vural dedi ki...

Ne kadar güzel olmuş pasta ve figürler.
Ellerine sağlık

Sevgiler

harosa dedi ki...

ay ne kadar değişik olmuş ellerine sağlık

Cocukla Cocuk dedi ki...

harika olmus bizim oglanlar bayılır buna becerebilsem de yapsam ben de dogum gunu için...denesem mi ziyan eder myim acaba

Cocukla Cocuk dedi ki...

harika olmus bizim oglanlar bayılır buna becerebilsem de yapsam ben de dogum gunu için...denesem mi ziyan eder myim acaba

Leyla Poyraz dedi ki...

Banucum valla tek kelimeyle muhteşsin..ellerine sağlık..arada banada bir selam verirsen çok sevinirim..Sevgiler..

PASTA TASARIM By Nesrin Tong dedi ki...

BANUCUM NE KADAR ISTESEM DE ZAMANINDA YAZAMADIM DUSUNDUKLERIMI BU PASTAN ICIN... CANIM COK GUZEL OLMUS.... FIGURLERE BAYILDIM GERCEKTEN... ELLERINE SAĞLIK TATLIM.... OPUYORUM SENİ.... SEVGILER...

şeker pasta dedi ki...

Nesrincim senden bu güzel sözleri duymak inan beni çok mutlu etti. Teşekkürler arkadaşım... Sevgiler...