22 Ağustos 2009 Cumartesi

Tekne Pastası ve Hayırlı Ramazanlar...


Öncelikle Mübarek Ramazan Ayının hepimiz için hayırlara vesile olmasını temenni ediyorum...

Ağustos ayının başında Yudum Hanım'ın 1 yaşına giren oğlu Sarp Deniz'in pastasını sizlerle paylaşmak istiyorum.

Yudum Hanım oğluyla aynı adı taşıyan teknelerinin olmasından esinlenerek, oğlunun 1 yaş pastasının üzerinde tekne bulunan ve deniz temalı bir pasta olmasını istedi. Diğer ayrıntılarda eklenince tam da Sarp Deniz'e ve bu deniz tutkunu anne babaya yakışır bir pasta oldu.

Buradan tekrar Sarp'ın ilk yaşını en içten dileklerimle kutluyor,
Sizlere de Hayırlı Ramazanlar diliyorum...

12 yorum:

NİLBUTİK PASTA dedi ki...

cıvıl cıvıl rengarek çok güzel bir pasta olmuş canım.
ellerine sağlık.
güzel bir haftasonu geçirmen dileğiyle sevgilerimi bırakıyorum

pelince dedi ki...

Seldacım nefis bir pasta olmuş,emeklerine sağlık...
hayırlı ramazanlar..

müjde dedi ki...

Renklere,canlılığa bayıldım Banucuğum.Ellerine sağlık.Sevgiler...

pelince dedi ki...

:)) banucum kusura bakma şimdi gördüm... selda sanmışım seni :)
nasıl olduysa... affola :)

Unknown dedi ki...

cok guzel olmus ellerine saglik canim
İcine girdigimiz su Mubarek rahmet ve bereket ayinda tum dilek ve dualarinin kabul olmasi dilegiyle hayirli ramazanlar

sevgiler.

şeker pasta dedi ki...

Önemli değil Pelincim, ben anladım :)) canım benim... Çok teşekkürler...

MAVİANNE dedi ki...

selam,
ramazan ramzan iyi geldi bu harika pastalar :))
ağzımın suyu aktı şekercim
ellerine sağlık

Mualsar dedi ki...

merhabalar harika pastalar yapmışsınız.tebrik ederim.yaşamın renkleri

HUYSUZBALIK dedi ki...

Çok hoş bir pasta olmuş ellerine sağlık. Sana da hayırlı Ramazanlar... Sevgiler...

Bir Dilim Düş dedi ki...

Ohhhh harika olmuş ellerine sağlık canım!!!!

Sevgiler,
Evren

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Yine harikalar yaratmışsın,
Tablo mu? Pasta mı?
Torunum Barış'ın doğum gününde tatilde olmana çok üzüldümdü. Ama Kasım ayında bir doğum günümüz daha var.
Sevgiler...

özii dedi ki...

Nasıl kıyıyorlar bunu kesmeye ben kesemezdim herhalde o kadar emek :) eline sağlık