7 Ekim 2008 Salı

Card Finans Pastası

Geçtiğimiz ay içinde, Finans Bank Genel Müdürlü'ğü yöneticilerinden, Dilek Hanım ve Murat Bey, gruplarında çalışan ve eylül ayında doğumgünü olan takım arkadaşları için sürpriz bir doğum günü partisi hazırladılar. Dilek Hanım beni telefonla arayarak bu organizasyon için, ertisi güne bir pasta istediklerini söyledi. Görüşmemiz sırasında pastanın ertesi güne yetişmesi gerektiği ve detaylı bir figür çalışması yapabilmem için bu süreden daha fazlasına ihtiyaç olduğundan dolayı, pastanın hediye paketi şeklinde olmasına karar verdik. Ancak pastanın asıl espirisi, işin içinde Finans Bank çalışanları olduğu için yan duvarlardaki Finans Bank logosu oldu. Aslında bu küçük logoları daha detaylı ve bir şablon çıkartarak çalışmak isterdim fakat yeterli süre olmadığı için elimden geleni yaptım. Ortaya gördüğünüz Card Finans pastası çıktı. Murat Bey ve Dilek Hanım pastaya 'Card Finans Pastası' ismini uygun görmüşler, bende bu şekilde yayınladım. Murat Bey ve Dilek Hanım'a pastama yaptıkları övgü dolu sözlerden dolayı teşekkürü bir borç biliyorum. Çok teşekkürler ve daha nice organizasyonlarda birlikte olmak dileğiyle:))

32 yorum:

Karen Hanim dedi ki...

Çok çok güzel! Logo koymak çok iyi fikir iyidi!

Adsız dedi ki...

slm canım bloğun süper seni tebrik ederim bu card finanstan bende 1 dilim alabilirmiyim? sevgilerle...

Mon Petit Chou dedi ki...

pasta çok güzel gözüküyor,Duru'nun doğum günü pastasını sabırsızlıkla bekliyorum.

Pastanı Seç dedi ki...

çok şık olmuş canım pastan emeğine sağlık

sevgiler

Aygül dedi ki...

Banucuğum tüm pastalar gibi bu pastanda nefis görünüyor.Ellerin dert görmesin.Bende böyle güzel şeyler yapmak istiyorum:)

Cocukla Cocuk dedi ki...

Bence şablonsuz da gayet güzel olmuş, harika duruyor. Ellerine sağlık

dogada.blogspot.ru dedi ki...

Bazen planlanmadan yapılan işler çok daha güzel oluyor bu pastada öyle olmuş ellerinize sağlık sevgiler

Blogen Ust@ dedi ki...

Sevgili Şekerpare Usta,
Kartfinans Pasta hakkaten iyi olmuş. Kredi kartı geçiyo mu :) Cevher taze yelovleybıl çay yanınada kukiler yapmış. Bekliyoruz :)
10+10 veriyorum, gönlünüze sağlık...

Eya dedi ki...

Sevgili Banu...yine harika bir pasta,ellerine sağlık. Sevgiler

zehra

egeli dedi ki...

SEVGİLİ BANU ,SÜPPPER OLMUŞ ELLERİNE SAĞLIK...SEVGİLER

Hayatın Ta Kendisi Lokantası dedi ki...

Ellerine sağlık.
Çok güzel görünüyor.

elma şekeri dedi ki...

Pasta cok hos ellerinize saglik..

neslihan erzincan özgür dedi ki...

Canım ellerine sağlık,yine süper bir iş çıkmış ortaya,logo harika olmuş,kurdeleler de öyle.ne diyeyim nazar değmesin sana.sevgilerimle...

Unknown dedi ki...

Banu'cum süper olmuş ellerine sağlık canım,41 kere maşallah öptüm...

MAVİANNE dedi ki...

ne kadar güzel olmuş
çok beğendim
bu şeker hamurunu nasıl yapıyorsunuz??
belki anlatmışsındır ama ben kaçırdım
ellerine sağlık

durutarifler dedi ki...

Yaptığınız pastalar nefisssss görünüyor. Ellerinize sağlık.

Flame dedi ki...

Harika olmuş. Güzel sözler duymandan başka ne seçenek var ki !

Adsız dedi ki...

Banu, harika fikir.. çok şık olmuş.

sevgiler...

YAVRU KUŞUN ANNESİ ANNEKUŞ(*YASEMİN*) dedi ki...

Card finansta çalışmak isterdim:)
Ellerinize sağlık.

Aysultan... dedi ki...

pasatanız çok güzel olmuş ellerinize sağlık ziyaretiniz için teşekkürler Şeker Pasta...

pelince dedi ki...

Banka çalışanları çok şanslı,ellerine sağlık..

Sevgiler..

banu kırmızıgül dedi ki...

cok guzel gorunuyor ellerıne saglık adasım sevgıler..
http://www.kibelesofrasi.com

Ayşegül'ün tatlı rüyası... dedi ki...

Sevgili Banu,
Bu kadar kısa zamanda bu kadar cici bir Finansbank pastasoı çıkmış. Becerikli bir usta olunca böyle oluyor demek ki:) Eminim ki görüntüsü kadar lezzeti de güzeldir. Ellerine sağlık. Sevgiyle,

Damak Tadı dedi ki...

Pasta harika olmuş..Logo fikri muhteşem..Şablonsuz böyle olduysa şablonlu kimbilir nasıl olacaktı..))Ellerine sağlık..

Pasta sahiplerinede mutlu yıllar diliyorum..


Sevgilerle..

Adsız dedi ki...

Öncelikle ziyaret ve yorum için teşekkür ederim.Ayrıca Karen hocamın yorumunu görünce de sevindim kendisinden scrapbook dersi almaktayım da. bu arada bu pasta bence reklamlarda da kullanılmalı ellerine yeteneğine sağlık.Sevgiler

Adsız dedi ki...

AYYYYYYYYYY,,,,,
Çok güzel.Şeker hamuruyla yapılan heşeye bayılıyorum. Çok güzel olmuş. Sevgilerimle..................

zarpandit dedi ki...

cok şirin ya sade ama amacı belli..
süper bence:))

Neş'e dedi ki...

:)) harkulade bizimkiler eminim pastaya bayılmışitır
sevgiler..

Adsız dedi ki...

canım ablacım pasta bir harikaydı afiyetle yedik tadına doyamadık hele o şeker hamur kurdeleyi hımmmm tadı halen damağımızda kaldı:)aslında ilk başta kesmeye kıyamadık herkes maket yada oyuncak sandı sonrada yemeğe doyamadık :)) ellerine sağlık manolya

Neş'e dedi ki...

kardeşinde bizden demek :) kim acaba merak ettim

Neş'e dedi ki...

:) ismen tanımıyorum cunku çağrı merkezi oldukça büyük bir ekip ama belki karşılaşmışızdırda:) ben satış ekibinin İnsan Kaynaklarıyım.

Neş'e dedi ki...

:) yok o zaman imkansız çunku ben polattayım. eğitime geleceğine göre sanırım işe yeni başladı ?
ben 2.ci kattayım, herhangi birşeye ihtiyacı olursa ugrasın bana yardımcı olurum
selamlar:)