26 Kasım 2008 Çarşamba

Mor Menekşe Pastası


Mor menekşeleri sizde severmisiniz? Çiçekleri ve özellikle mor menekşeleri çok sevdiğim için sanırım, çiçek figürlü pastaları daha bir keyifle yapıyorum. Doğum günü sahibi Mine Hanım'da tecihini çiçek modelli bir pastadan yana yapınca, doğum günü kutlaması için bu mor menekşeli pastayı yaptım. Mine Hanım'ın yeni yaşını kutluyor, sevdikleri ile birlikte uzun bir ömür sürmesini diliyorum...


Bunlarda yine Mine Hanım için hazırladığım, pastasıyla uyumlu, içi krema dolgulu cupcakeler...

44 yorum:

Unknown dedi ki...

Canımmmmmm mor renge ve menekşelere bayılırım.Muhteşem bir pasta ve cupcake ellerine ve emeğine sağlık öptüm...

PASTASEHRİ dedi ki...

Ne hoş sunumlar hazırlamışsın. ellerine sağlık mine hnm. doğumgünü de kutlu olsun. yorumunu yanlışlıkla silmişim ama damalı kurabiye tarifini ekledim bile: ))

GeCe dedi ki...

valla hızınıza hayranım süper gözüküyor bu da

MAVİANNE dedi ki...

harika tüm pastalarında olduğu gibi bu da süper
ellerine sağlık
bayılmıştır eminim pastanın sahibi de

Damak Tadı dedi ki...

Göz alıcı,şık bir pasta olmuş Banu'cuğum..Muffinler ise ayrı bir güzellikteler..))Ellerine sağlık canım..



Sevgiler..

Adsız dedi ki...

Merhaba ...
O pastayı yiyen sanşlı kişi benim.. Ellerine sağlık Banucuğum.. Hele cup cakeler süperdi... Kursuna gelicem... Doğum günümü kutlayan herkese teşekkürler
Sevgiler/Mine

PASTA TASARIM By Nesrin Tong dedi ki...

BANUCUM PASTANIN DIZAYNI ÇOK CİCİ OLMUŞ...... KELEBEKLER DE HOŞ BİR DETAY OLUŞTURMUŞ......ELLERİNE SAĞLIK CANIM.... SEVGİLER.....

TAZE NANE dedi ki...

Çok güzel görünüyor. Ama o küçük cupcakeler dahada güzel görünüyor.
Ellerine emeğine sağlık.
Sevgiler.

Adsız dedi ki...

Yemeğe kıyılamayacak kadar mükemmel bir pasta. Aynı Van Gogh'un tablo çalışması gibi olmuş :) Banu'nun marifetli ellerinden daha nice pastalar göreceğime eminim :)
Ellerine sağlık Banu'cuğum..
Seçil

gunduz68 dedi ki...

pasta kursunuzmu var ne güzel keşke istanbulda yaşasaydım...bu arada ne kadar süper bir pasta bu ellerinize sağlık....

Unknown dedi ki...

Banu'cum
bayıldım mor menekşelerine ellerine sağlık.süper olmuşlar.Hele o cupcakeler acaip sevimli emeğine sağlık
Sevgiler...

DİDEM ÖZCAN dedi ki...

Çok şık, çok zarif bir pasta olmuş, cupcakeler de ayrı güzel:)

Ellerine sağlık,

Sımsıcak sevgiler.....

uygarimizlahayat dedi ki...

Pasta, cupcake harikaaaaa olmuş görüntü muhteşem, mor menekşeyi kim sevmez ki, ellerine sağlık...

pelince dedi ki...

Nefis olmuş nefis,bende cupcakelerin süslemesine bayıldım..
Ellerine sağlık..

ELÇİN dedi ki...

banucum ellerine sağlık çok güzel olmuş :)

Adsız dedi ki...

emegine saglik canim
bayildim ben bu pastaya

www.yenitadlar.blogcu.com

Adsız dedi ki...

mor menekşeyi cok severım pastası harıka olmus herzamankı gıbı muhtesemsın ellerıne saglık canım sevgıler..

hepsusluydum dedi ki...

Gerçekten çok güzel olmuş..Öğretmenler Günü pastamız için de çok teşekkürler..4 Aralık için sizinle cuma günü telefonlaşsak nasıl olur? (İdil'in beseli pastası için )
Sevgilerimle Zehr@

Pelin dedi ki...

Banucuğum,
Mor menekşeyi kim sevmez? Pastana da çok yakışmış.Ellerine sağlık.
Sevgiler

Adsız dedi ki...

menekşeleri severim hercai menekşeye hayranım:) amaa menekşeli pastaya bayılırım harika görünüyor eline sağlık

Karen Hanim dedi ki...

Bu küçük pastalara bayıldım!

Eya dedi ki...

Öok şeker olmuş bunlar, ellerine sağlık, sevgiler

zehra

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Mor rengi ve menekşeleri çok severim.

Ellerine sağlık canım. Çiçekler pastaları her zaman daha da güzelleştiriyor değil mi?

Sevgiler...

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Menekşeleri de moru da çok severim.. Pasta çok zarif olmuş, ellerine sağlık Banu'cum.. Peynir suflesinin üzerine tıklarsan daha önce yayınladığım tarife ulaşabilirsin.. Sevgiler..

hepsusluydum dedi ki...

Sevgili Banu,yarın sizi arayacağım inşallah..
Yaka çiçeklerine gelince; zaten benim yaptıklarım mantolar için, çünkü oldukça iriler..Tabi ki kolyeler de yapılabilir, hatta yapılıyor ve hatta bujilantta kolye için keçeden minicik güller, çiçekler satılıyor..Atkıda kullanmakta güzel fikir, denenmeli...Ben keçeyi çok seviyorum, hem özümüz hem de çok kullanışlı ve işlevsel bir malzeme..Bir de dilek ağacı yapmıştım keçeden (Şubat arşivimde var) Sevgilerimle Zehr@

şeker pasta dedi ki...

Hepinize içten yorumlarınız için çok teşekkür ederim. Hergün ziyaret ettiğim arkadaşlarımın da benim gibi çiçek sever olamalarına çok sevindim...

Sevgili Mine, kendini şanslı kişi olarak görmen beni çok mutlı etti. Kursa bekliyorum. Tekrar nice mutlu yıllara...

Seçil'im çok sağol canım. Senin için yapığım pasta hala benim favorim biliyorsun değil mi? Bannerden de belli oluyor sanırım?

Gündüzcüm keşke mümkün olsaydı, seni de beklerdim...Sağol canım...

Zerrin Ablacım evet ya, çiçek daha bi güzelleştiriyor pastayı...

Aslıcım peynir suflesini deneyeceğim, sağol canım...

Zehra, verdiğiniz bilgiler için çok teşekkürler. Bujiland e mutlaka uğrayacağım. Keçe ile yapılanlar çok ilgii çekiyor. Atkı modelini bekliyorum sizden...

Adsız dedi ki...

bayılırım mor menekşelere. Pastada da harika olmuşlar. Sevgiler

Baharcicegi dedi ki...

pastada menekseler acmis bahari andiran pastaniz sahane olmus emeginize saglik

Şekerci Butik dedi ki...

yine harika yine harika... ellerine sağlık banucum..

ASLI dedi ki...

bunlar ne tatlış pastalar böle şeker pastacım:D doğum güm gelsin dye sabırszlanıyorum:D eşim bana senin pastalarından ısmarlasın ama süpriz olsn hihih nası olcksa böle süpriz:D sanırım bn onun doğum gnünü bekleyeceği sevgilerrr

Betül KAVAL dedi ki...

menekşeleri çok severim birdürü menekşem vardır evde habire saksıdan saksıya çoğaltır hediye ederim seven arkadaşlara..
Ellerine sağlık Banucum çok güzel bir pasta olmuş..

sevgiler

PAPATYA SOFRASI dedi ki...

Ay bunlar nasıl yenir ki;
Sanat eseri gibi gerçekten..Kutlarım sizi..

Emeklerinize sağlık arkadaşım..
2 aylık bir blogcu olarak, en heyecanla takip ettiğim siteler arasındasınız.

Eşimle de meslektaşsınız bu arada:)

SEVGİLER..

zarpandit dedi ki...

cok tatlı olmus hele beyaz kelebekler nasılda yakısmıs ya ellerinden cıktıgı belli oluyor:)

Mon Petit Chou dedi ki...

ekrana iyice yaklaştım, evet hem menekşelerin kokusunu hem de mis gibi krema kokusunu alabiliyorum. canım bir kez daha ellerine sağlık. bu arada Duru'nun doğum günü için senin yaptığın kalp şeklindeki kurabiyelerden nasıl yapabilirim. bunlar için hangi malzemelere ihtiyacım var?

SMİLENA dedi ki...

bir pasta bu kadar güzel olurmu.şahane olmuş banucum.ellerine sağlık..

BAHTİYAR KOR dedi ki...

merhaba banu hanım önce sizleri tebrik ediyorum bu renga ren duranlar hakikaten pastamı hayatı yaşarken nelerden mahrum olduğunu anlıyor insan ben 56 doğumluyum bu zamana kadar böyle güzel yiyecekler görmedim ne yapalım bizde resimlerine bakıyoruz size yakınız ama faydası yok bende bal işi ile uğraşıyorum yani oda tatlıneyse size başarılar dilerim. hoşça kalın.

Cocukla Cocuk dedi ki...

Mine hn. a mutlu yıllar diliyoruz. Bu pastayla yeni yaşına girmiş ya, herşey çok güzel olacaktır. Harikasın.

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Banu'cum
Ellerine sağlık tam anlamıyla harika görünümlü ve harika lezzetli kurabiyelerin için.Göstermiş olduğun incelikten dolayı çok teşekkür ederim.
Sevgilerimle...

Aygül dedi ki...

Banucum çok iştah açıcı görünüyorlar.bend ealayım 1 dilim sakıncası yoksa:)))

anneminkizıyim dedi ki...

Merhabalar canim, harika pastalar görüyorum burda, sabah sabah hepsinin tadina bakasim geldi inan, ellerine saglik, sevgiler...
Almanca ögrenmen cok güzel Allah kolaylik versin.

leyya dedi ki...

hmmm nasıl güzel bir pasta olmuş böyle.ve nasıl hoş bir fikir oldu benim için))çantalarımda pekala deneyebilirim)ellerinize sağlık

leyya dedi ki...

ee tabii izniniz olursa ..

Adsız dedi ki...

Ya hepsi süper nasıl yapıyosunuz bunları tarif yokmu.

şeker pasta dedi ki...

Adsız, (keşke isminizi yazsaydınız.) çok teşekkür ederim, beğendiğinize sevindim.. Arşiv bölümünde spiderman pastanın yapım aşamaları gönderisinde tarif mevcut, oradan bilgi alabilirsiniz...