27 Eylül 2009 Pazar

1 Yaş Doğumgünü Pastaları

Geçtiğimiz ay içerisinde hazırladığım 1 yaş pastalarının ilki, Şeker Pasta Facebook grubundan Banu Hanım'ın minik kızı Beril içindi.

Pastanın yanında Beril için 1 yaş doğum günü kurabiyeleri hazırladım.

İkinci pastam ise Aynur Hanım'ın kutlama tarihini değiştirmeye karar vermesiyle akşam 23:00'de gelen telefonla ertesi gün öğle saatlerine hazırlanıp yetiştirilen, minik Erva'nın pastası... Bu pastadan sonra eşim tarafından adım 'nöbetçi pastacıya' çıksa da, bu işi o kadar çok seviyorum ki, günün her saati pasta yapabilirim :))

Üçüncü pastamız ise, Minik Derin'in çiçekli ve kelebekli 1 Yaş pastası...

1yaşına giren 3 kuzununda doğumgünlerini kutluyorum. Sevgili annelerinin içten teşekkür telefonları için tekrar buradan kendilerine teşekkürlerimi gönderiyorum.

12 yorum:

müjde dedi ki...

Ne diyeyim canım,üçü de birbirinden güzel.Ellerine,emeğine sağlık.Sevgiler..

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

ne kadar ne kadarrrr güzelllll.

Zehra Gürgen dedi ki...

Her üç pastada birbirinde güzel, insan sevince yaptığı işi kısa zamanda da harika işler çıkarabiliyor.
ellerine sağlık

a. gizem dedi ki...

muhteşemmmm!!!
eline sağlık :)

pelince dedi ki...

Severek yaptığın o kadar belli ki,hepsi birbirinden güzel...
ellerine sağlık...

sevgiler banucum..

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Yine harikalar yaratmışsın,
Üçününde uzun yılları, sağlıkları ve şeker pasta tatları olsun...

Cocukla Cocuk dedi ki...

nasıl şekerler, bayılmıştır minikler bu pastalara

Bir Dilim Düş dedi ki...

Hangisi daha güzel diye seçemedim vallahi, hepsine de 10 üzerinden 10 puan :)))İyi haftalar dilerim.

Sevgiler,
Evren

Aygül dedi ki...

hepsi çok güzel olmuşlar Banucum.Ellerine sağlık.

Unknown dedi ki...

muhteşem görünüyorlar bayıldımmm


bravooo

Atike Momini Ziya dedi ki...

siteniz harika.ve ortaya çıkardığınız eserler muhteşem :) bende aslında kurslara katılmayı çoooooooooooooook isterim ama küçük bir bebeğim var. kendi çabalarımla mutfakta şeker hamuruyla vakit geçirmek de çook hoşuma gidiyor. ia. en kısa zamanda bu işin eğitimini alrak bu alanda ilerlemek istiyorum... neden olmasın.. sevgiler...

Unknown dedi ki...

VALLAHİ BAYILDIM NE DİYİM.KIZIMIN DOĞUM GÜNÜ 19 NİSAN DA VE PASTASINI BEN YAPMAK İSTİYORUM VE ÇOK GÜZEL MODELLER BUNLAR.