14 Temmuz 2009 Salı

1 Yaş Pastası ve Kurabiyeleri





Sevgili Nalan Hanım'ın biricik prensesi Ela, bu hafta sonunda ilk yaşını, üzerinde sevdiği oyuncakların ve objelerin bulunduğu 1 şeklindeki bu pastayla ve kurabiyelerle kutladı :) Pastanın üzerinde yatan ama uyumayan Ela, en sevdiği ayıcığı, tavuğu, emziği ve suluğuyla beraberler :) Sevgili Ela'nın ilk yaşını ben de gönülden kutluyor, afiyet şeker olsun diyorum :) Pasta ve doğumgünü kutlaması ile ilgili görüntülere Nalan Hanım'ın bloğundan ulaşabilirsiniz...

15 yorum:

NALAN dedi ki...

tekrar tekrar emeğinize,ellerinize sağlık diyorum Banu Hanım;
Herşey çok güzeldi,bizde konuklarımızda bayıldı..
Sevgiler..

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

ŞEKERCİMM. NASILSIN ?
HEP GÜZELSİN VE HEP ŞEKERRRR..

şeker pasta dedi ki...

Teşekkür Ederim Nunucum... O senin güzelliğin...

şeker pasta dedi ki...

Nalan Hanım ben size teşekkür ederim, bana bu güzel pastayı yapma fırsatı verdiğiniz için...

Gamze dedi ki...

sevgili Banucuğum nasıl güzel yapmışsın....ellerine sağlık...

Delfina ; dedi ki...

Banucum bu lolipopların güzelliği gerçeklerinde bile yok.Ela'ya sonsuz mutluluk ve sağlık dolu bir ömür olsun...

Sevgiler

şeker pasta dedi ki...

Gamzecim canım arkadaşım benim, tatilden bile beni unutmayıp takip edermiş... Teşekkürler...

şeker pasta dedi ki...

Delfina çok teşekkürler... Bende çok beğendim lolipopları...

TAZE NANE dedi ki...

Çok güzeller......

TAZE NANE dedi ki...

Avuçların açıldığı, gözlerin yaşardığı, ilahi esintilerin kalplerimizi okşadığı,
bir anın bir asra bedel olduğu bu gecede dualarda birleşmek dileğiyle...

Stil Direktoru dedi ki...

Şeker Banum ya döktürmüşsün yine doğumda senden ciciler ona göre. Özledim pastalarını bak sene geçti üzerinden

şeker pasta dedi ki...

Stil Direktörüm, çok sağol şekerim... Sen gel bana çaya, pasta yaparım ben sana... Doğumda demişsin, bir süpriz mi var yoksa? öpüldün...

elaleyla dedi ki...

yaaa çok güzel bi pasta.benim kızımında dogum günü var 1 yaşına giricek adıda ela :) bende yaptırmak istiyorum fiyatınız nedir acaba ?

şeker pasta dedi ki...

Fiyat ve diğer detaylarla ilgili, sitemizdeki irtibat numaralarından bana ulaşıp bilgi alabilirsiniz.. Görüsmek üzere.. www.sekerpasta.com

Adsız dedi ki...

bu şahane pastaların fiyatları ne acaba.çok güzeller... 1 şeklinde olanların..