16 Mart 2009 Pazartesi

2 Yaş Pastası ve Arabalı Kurabiyeler


İnanılmaz bir yoğunluk içindeyim son zamanlarda, haftada 2 gün okul, Şeker Pasta Eğitimleri, siparişler derken haftanın nasıl geçtiğini anlamıyorum. Bu yoğunluk içinde elimden geldiğince bloğumla ilgilenmeye çalışıyorum.

Winni The Pooh karakterli 2 Yaş pastasını ve kurabiyeleri de Mart ayının ilk haftası Tuba Hanım'ın oğlu Anıl'ın doğum günü partisi için hazırladım. Tuba Hanım, Azra ve Ataberk'in partisi için hazırladığım pasta (burada), kurabiye ve cupcakelerin tadını ve görüntüsünü çok beğendiğini söyleyerek, Anıl için de böyle bir doğum günü seti hazırlamamı rica etti.




Anıl'ın partiye gelen arkadaşlarına hediye etmesi için üzerinde isimleri yazılı erkekler için arabalı kurabiyeleri, kızlar için çiçekli kurabiyeleri hazırladım.

Küçük Adam Anıl'ın yeni yaşını kutluyor ve sağlıkla başarılarla dolu bir hayat diliyorum.

19 yorum:

tasarım mekani dedi ki...

hepsi cok mukemmel... Ellerinize ve emeginize saglik... Sevgiler, medinem

Unknown dedi ki...

pasta da güzel...ama kurabişler süper..

Seda dedi ki...

hepsi okadar renkli cici ve güzel olmuşlarki bayıldım ellerine sağlık,sevgiler.......

İlker Ergin dedi ki...

Canım ellerine sağlık.Yine çok güzel olmuşlar...Ama çok yorma kendini..Gerçi sana söylüyorum ama:(((birde kendime söyleyebilsem...Çok öpüyorum canım.Sevgiler...

Aygül dedi ki...

Banucum çok şeker olmuşlar.Hele arabalara bayıldım:))ellerine sağlık.

Adsız dedi ki...

Elinizin değdiği herşey o kadar güzel ki....

pelince dedi ki...

Banucum cıvıl cıvıl olmuş,ellerine sağlık...Hangisine baksam şaşırdım....

Sevgiler..

Adsız dedi ki...

Yine cok guzel bir pasta yapmissiniz . Ellerinize saglik. 4 veya 5 saat bir pastaya vakit ayirdiktan sonra, insan nasil kiyip yer:)
Ben de ogrenecegim insallah en kisa zamnada. Gonderiginiz adresi aldim. Ordada faydali bilgielr var. Tesekkurederim

Unknown dedi ki...

Ayyyyy yerim ben onları Banucum harikasın ellerine sağlık sevgiler.

Butikpartim dedi ki...

Hepsi harikaa.Pembe kurabiyeler çok güzel özellikle,baharı anımsatıyor bana bu rankler..

frambuazlı ruh pastasıyım dedi ki...

ya gene yine yine cok sekerler. ellerine saglik:)

GeCe dedi ki...

renkleri şekilleri ne kadar da güzel bu sayfa çok içimi açıyor çok

Pelin dedi ki...

Hepsi de çok güzel olmuş canım ellerine sağlık. Hep böyle tatlı koşuşturmalar dilerim.
Sevgiler

cansuyla dedi ki...

Banucum senin başarılı bloğunun yanında benimkinin lafı bile olmaz henüz :) bende senin muhteşem bloğunu sayfama ekledim.
Görüşmek üzere
Başarılar

Adsız dedi ki...

Banucum hepsi de rengarenk ve birbirinden güzeller..Şimdiki çocuklar çok şanslı valla:).
Ellerine sağlık canım.
Sevgilerimle;)..
aslı

boncuk mutfakta dedi ki...

Eline sağlık Banucum bu kadar yoğunlukta bu güzel eserleri çıkarıyorsun .Allah seni nazarlardan korusun.

TAZE NANE dedi ki...

Çok güzel yapmışsın.
Ellerine sağlık.
Sevgiler.

Unknown dedi ki...

Banu hanım,

herşey için çok teşekkürler...pastamızın tadı ve görüntüsü muhteşemdi.hele kurabiyeler şahane...çok söze gerek olmadığını düşünüyorum:)ellerinize yüreğinize sağlık.

Ayrıca Anıl için bulunduğunuz güzel dilekleriniz için de çok teşekkürler...herkese sizi tavsiye ediyorum:) Bu arada Nişan pastası yapıyormusunuz?

Seda dedi ki...

tatlım seni mimledim....