15 Haziran 2009 Pazartesi

Mayıs Ayından Kalanlar...

Mayıs ayında, yayınlamaya fırsat bulamadığım pasta, kurabiye ve cupcake görsellerini bu şekilde sizlerle paylaşmak istiyorum.

Palyaçolu 1 Yaş Pastası

Bu iki katlı pasta minik Baha için yapıldı... İyiki doğdun Baha :)

Arabalı 2 Yaş Pastası

Funda Hanım'ın, bir pastanenin kataloğundan beğendiği pastayı küçük Yunus'un doğumgünü için hazırladım. Küçük bey'in yeni yaşını en içten dileklerimle kutluyorum...

Sünger Bob ve Hamburger Arabası

Küçük Berkin için, Sünger Bob ve Hamburger Arabası pastası ile beraber, resimli kurabiyeler ve harfli kurabiyeler de yapıldı. Nice yeni yaşlara Berkin.

Kare Winnie the Pooh Pastası

Daha önce yuvarlak yaptığım Winnie the Pooh pastasını bu sefer kare formatında, Nesibe Hanım'ın oğlu Taha'nın doğumgünü partisi için hazırladım. Küçük Taha'nın yeni yaşını kutluyorum :)

Barbie Pasta

Finans Bank Çağrı Merkezi Yönetmeni Murat Bey için daha önce buradaki ve buradaki pastayı yapmıştım. Bu sefer Murat Bey'in minik kızı Dila için bu pembeli Barbie pastasını hazırladım. Minik prensesin yeni yaşını en içten dileklerimle kutluyorum :)

Ben 10 Pastası

Yeni çizgi film kahramanımız Ben 10, pastalarda da maharetlerini sergilemeye devam ediyor :) Bu pasta pastamgelsin.com'un siparişiydi...

Spider Man Pastası ve Cup Cake'leri

Dilara Hanım'ın 4. yaşını kutlayan minik oğlu Ali için, Spider Man pastasına ek olarak, Şimşek McQueen'li, Little Einstein'li ve Tren Thomas'lı Cup Cake'leri de hazırladım... Doğum günün kutlu olsun Ali :)

Evlilik Yıldönümü Kurabiyeleri

Esma Hanım'ın eşi için hazırlattığı sürpriz kurabiyeler...

14 yorum:

boncuk mutfakta dedi ki...

Hayatım hangi birini yazayım.Hepsi birbirinden güzel ,nefis gözüküyor.Ama hamgurger olanı en favorim ilan ettim.
Eline ,emeğine sağlık tebrikler, sevgiler.

Unknown dedi ki...

Canım hepsi birbirinden muhteşem ama
benim favorim kare wınnıee the poo yüreğine sağlık kocaman sevgiler...

zarpandit dedi ki...

ohooo sen iyiden iyiye atolyeni hazırlıyorsun desene :))

pasta evim dedi ki...

HEPSİ BİRBİRİNDEN GÜZEL GÖRÜNÜYOR.ELLERİN DERT GÖRMESİN.

NİLBUTİK PASTA dedi ki...

canım çalışmaların herbiri birbirinden güzel harikalar.
ellerine emeğine sağlık.sevgilerimi bırakıyorum.

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Canım ya bayıldım ben bu pastalara tek kelimeyle harika.
Eline emeğine sağlık...
Sevgiyle kal...

Özlem dedi ki...

Her biri birbirinden harika görüntüler, bayıldım hepsine, ellerinie sağlık,
sevgilerimle

Cocukla Cocuk dedi ki...

bakmaya doyamadım hepsi birbirinden guzeller

Betül KAVAL dedi ki...

hepsi harika gözüküyor banucum. ellerine sağlık canım.

öpüyorum sevgiler

kereminkurabiyeleri dedi ki...

Herzaman olduğu gibi yine bütün pastalarınız çok güzel olmuş. Sürekli takip ediyorum gerçekten renk uyumları, pastanın tasarımı, sunumu en önemliside titiz çalışmanız bana çok örnek oluyor.

beste dedi ki...

sevgili banu hepsi ama hepsi birbirinden harika bu pastaların..ben istanbul dışında oturuyorum ve temmuzun 20 si gibi istanbulda birkaç gün geçireceğim.ben tek günlük şeker hamuruyla pasta kaplama kursu almak istiyorum..bu tarz tek günlük kursların oluyor sanırım otarihlerdede varmı..cevap yazarsan çok sevinirim..gerekirse ben mail adresimi yazayım oradan görüşelim..sevgiler..

TAZE NANE dedi ki...

GUNESIN GUZEL YUZU YUREGINE DOKUNSUN,
KABUSLAR SENDEN UZAKTA, MELEKLER BAS UCUNDA DURSUN.
GUNES OYLE GECEYE DOGSUN KI, DUALARIN KABUL, KANDILIN MUBAREK OLSUN.

şeker pasta dedi ki...

Beste Hanım bana mail adresinizi yazarsanız ya da pasta@sekerpasta.com adresine mail atarsanız, oradan size yanıt verebilirim. İlginize Teşekkürler...

Adsız dedi ki...

MERHABA 2 YAŞ PASTASININ 25 KİŞİLİK FİYATININ ÖĞRENEBİLİR MİYİm teşekkürler

bircandere@hotmail.com