7 Haziran 2009 Pazar

Bridge Restaurant Maket Pastası


İstanbul Boğazı'nı en iyi gören mekanlardan biri olan Nakkaştepe'deki Bridge Restaurant, hizmet kalitesiyle, farklı ambiyansıyla açıkçası beni büyüledi. Tercihinize göre kebaptan balığa, ev yapımı italyan makarnalardan farklı lezzetlere, geniş bir yelpazede ulaşmak mümkün... Boğaz manzarasına karşı kahvaltı keyfi de cabası :) Ayrıca büyük toplantılar ve özel günler için hazırlanan balo salonu da nefis dekore edilmiş... Pazarlama ve satıştan sorumlu Arzu Hanım'la bu balo salonu için çeşitli ebatlarda maket pasta tasarımlarıyla ilgili konuştuk. Küçük ve orta ölçekli düğün organizasyonları için ilk olarak bu güllü maket pastayı hazırladım... Şimdi sıra büyük maket pastada :)


19 yorum:

Cocukla Cocuk dedi ki...

çok şık bir mekan...pasta da oyle haika eline sağlık

pasta evim dedi ki...

GÖRSELLİĞİNE DİYECEK YOK .GERÇEKTEN ÇOK ZARİF OLMUŞ.ELLERİN DERT GÖRMESİN.

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Restaurant gerçekten şıkmış.
Pastanda çok yakışacak.
Eline emeğine sağlık canım.
İyi geceler.

müjde dedi ki...

Çok zarif olmuş gerçekten.Ellerine sağlık.Bol sipariş diliyorum.:))
Sevgiler...

pembecikolata dedi ki...

Pastalardaki tarzınız gerçekten çok şık...Maket pastaları hangi malzemelerle yapıyorsunuz?
Bol şiparişler şimdiden:)

SELVİN VARIŞ dedi ki...

çok güzel bir pasta olmuş ellerine sağlıkk :)........

Ayca Karaoglan dedi ki...

Banu'cum harika bir haber, bol satışların olsun canım. İyi haftalar...

boncuk mutfakta dedi ki...

Eline sağlık çok şık, çok güzel bir pasta olmuş. Mekan da çok zarif.
Bol siparişler diliyorum.

Karen Hanim dedi ki...

Buyük pastalarınızı çok beğendim.
Resturant için güzel reklam yaptınız!

Butikpartim dedi ki...

Mekana uyumlu hoş bir pasta..

karamelam dedi ki...

kuzenimin düğünü orada olmuştu 98 yılında. gerçekten manzara bizi büyülemişti ankaralı olarak:))eline sağlık...

Betül KAVAL dedi ki...

banucum harikasın canım ellerine sağlık.

sevgiler öpüyorum

Seda dedi ki...

Banucum çok şık olmuş ellerine sağlık bol siparişler diliyorum,sevgiler.....

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Banu'cum tebrik ederim, çok güzel bir haber.. 2 hafta sonra çocukluk arkadaşımın nikahı olacak orada, acaba senin pastanı yiyebilecek miyiz?

laleninbahcesi dedi ki...

çok ama çok şık, pasatadan çok bir gelin gibi duruyor. Ellerine sağlık

Zehra Gürgen dedi ki...

Çok şık bir pasta, ellerine sağlık.
Bu mekana çok yakışacak :)

sevgiler

Halenze dedi ki...

Selamm Banucum . O güzel pastayı Arzu hanımın odasında canlı canlı gördüm:) Bi kremasının tadına bakim dedim ama olmadı ne yapsam nafile kremaya ulaşamadım:) Maketmiş meğer:P Seninlede yüzyüze tanışma fırsatımız oldu orada çok sevindim. Sevgilerr...

Gamzelim dedi ki...

merhabalar ben hepsini beyendim ama buna bayilidim bende bu tur pastalar yapmak isterim ama sanirim kursa gitmek gerekiyor .ben evlenirken esimle pasta kesememistik ve gordugum an ayyyy ne guzel bi pasta bogle guzelini kesmek isterim diye dusundum ama en kisa zamanda kurs icin arastirma yapip ilk pastamida kendim yapip esimle kescem..

Adsız dedi ki...

ben çok beğendim zaten bunlar benim için çünkü yarın benim doğum günüm zaten