20 Ocak 2009 Salı

Little Einstein Pasta


Bu pastayı oğlum Utku'nun anaokulu arkadaşı Kerem'e geçen hafta sonu evde kutlanacak olan doğum günü partisi için hazırladım. Pazartesi günü okulda yapılan partide ise Kerem için ayrıca yaptığım Şimşek McQueen pastasını minikler afiyetle yediler. Küçük Einstein Kerem'in yeni yaşını en içten dileklerimle kutluyorum :)
Buğra Çocuk Evi'nin doğum günlerinde, pastalarını benden sipariş vermeleri ayrı bir keyif oluyor. Çocuklarına katkısız olarak hazırlanmış pasta yedirmek isteyen ailelerin, hem tasarım olarak hem de lezzet olarak beğenisini kazandığım için çok mutluyum :)

19 yorum:

Özlem dedi ki...

Selam,
Çok cici bir pasta olmuş, ne olsam olsam da çocuk olsam, hoş bu yaşımda bile böyle bir pasta alsam ne mutlu olurdum,
ellerine sağlık,
sevgilerimle,

pelince dedi ki...

Banucum çok güzel olmuş,beğenmemelerine imkan varmı..Şahane gözüküyor...

Emeğine sağlık..

Unknown dedi ki...

Banu'cum
ellerine sağlık çok güzel olmuş.Herzamanki gibi nefis pastalar yapıyorsun
Sevgiler

Adsız dedi ki...

selam,
mükemmel mükemmel ötesi,
Ankara'ya şube açmaya ne dersiniz
ınt üzerinden tanıtım yaparız
sevgiler.

şeker pasta dedi ki...

Filiz Hanım güzel sözlerinize ve ilginize çok teşekkürler... Ankaraya da ulaşmayı çok isterim, neden olmasın?
Sevgiler...

pastaciyiz.biz dedi ki...

Banucum yine süper bir pasta ellerine sağlık, sevgiler...

GeCe dedi ki...

çok cici bir gün gerçek einstein pastası yapın desem yapabilir misiniz acaba, ben einstei^n'ın çalışmalarıyla çok içli dışlıyım mesela tezimi verince bir kutlama pastası bu şekilde çok hoş olur

Unknown dedi ki...

Banu'cum yine muhteşem bir konsept ve ortaya çıkan muhteşem pasta renklere bayıldım içim açıldı cıvıl cıvıl ellerine ve emeğine sağlık öptüm...

şeker pasta dedi ki...

Gececim sen tezini bitir hayırlısıyla ben yaparım sana gerçek Einstein Pastası, çok iyi fikir...

MAVİANNE dedi ki...

ne güzel çocukların bu pastayı gördüklerinde yüzlerinde oluşan şaşkınlığı ve mutluluğu görmeyi çok isterim

Adsız dedi ki...

canım yine harikalar yaratmışsın.ellerine sağlık.

neslihan erzincan özgür dedi ki...

herzamanki gibi harikasın canım.ellerine sağlık.sevgilerimle...

Semra Altay dedi ki...

Ellerine sağlık.
Süper olmuş.
Sevgiler.
www.semraninmutfagi.com

Cocukla Cocuk dedi ki...

Tasarım değil sanat harikası herbiri , üstelik çocuklara özel katkısız pastaları başka nerden bulacaklar Şeker Pasta, Afiyet olsun çocuklara.

zarpandit dedi ki...

ismi cok eglenceli bir kere o kesin kendide ayrı bir sevimli :)

SMİLENA dedi ki...

efe çok seviyor bu kahramanları.bayıldım.ellerine sağlık

ozlemhan dedi ki...

Banu canım benim bitiyorum senin şu pastalarına ne kadar emek veriyorsun hepsi bir sanat eseri ellerine sağlık

Adsız dedi ki...

cok cici olmus canim ellerine saglik bu zamanda cocuk olmak varmis:))dogum gunu cocugunun yuzundeki mutlulugu gormek isterdim...


kucak dolusu sevgiler.

Unknown dedi ki...

ben Kerem'in annesi olarak Banu hanim'a Kerem'in mutlu olmasina katkisindan dolayi tesekkur ediyorum. gercekten cok guzel iki pasta ile oglumu cok mutlu etti. biraz gecikmeli yorumum icin ozur dilerim. tekrar elinize saglik Banu hanim....