28 Ağustos 2009 Cuma

Şimşek Mc Qeen Pastası


Geçtiğimiz hafta Özden Hanım'ın oğlu Can için yaptığım pasta, daha önce yaptığım Şimşek Mcqeen figürlü pastaların bir benzeri, üzerinde ufak tefek değişikler yapılmış hali... Aslında benzer ve birbirine yakın pastaları mümkün olduğunca blogda sizlerle paylaşmıyorum fakat bu pastayı yayınlamamın başka bir sebebi var.

Pasta teslimatından sonraki e mail yada telefonla yapılan geri bildirimlerin, her zaman beni ne denli mutlu ettiğini ve bir sonraki için daha iyisini yapmaya ittiğini sizlere bahsetmişimdir. Özden hanım'ın geri bildirimi ise tesadüfen bulup okuduğum, bloğundaki pasta hakkındaki yazısı oldu. Buradan özellikle teşekkür etmek için bu yazıyı yazıyorum. Güzel ve içten yorumlarınız için size bir kez daha teşekkürlerimi gönderiyorum. Can'ın 2. yaşını gönülden kutluyorum...

5 yorum:

müjde dedi ki...

Yeşilin tonun bayıldım.Ellerine sağlık.

TAZE NANE dedi ki...

Merhaba canım.
Yorumunu görünce çok sevindim.
Kendimi buraya ışınladım.
Yine harika birşey yapmışsın.
Bakmaya doyum olmuyor bloğuna.
Sevgiler canım.

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Canım her zamanki gibi harika olmuş.
Eline sağlık.
Sevgiler...

büşra dedi ki...

blogunuzu ilk defa gördüm.

yetenek değil yetenek çılgınlığı galiba sizinki, hayran kalmamak elde değil.

ellerinize sağlık. elleriniz dert görmesin.

süper şeyler var yaa,

sevgilerle.

kristalkelebek(aslı) dedi ki...

Güzel pastalarının hepsini baştan aşağıya yine büyük hayranlıkla izledim:). Ellerine sağlık canım.
Sevgiler..
aslı