1 Şubat 2009 Pazar

Akvaryum Pastası


Sevgili aile dostumuz ve eşimin yakın arkadaşı, Seval Akvaryum'un sahibi Serhat Bıyık'ın doğum günü için yaptığım pasta, doğal olarak akvaryum temalı oldu :) Frambuazlı ve çilolatalı doğum günü pastasını misafirler ve özellikle Serhat'ın minik kızı Deniz (kendisi daha önce Sünger Bob Pastası deneyimlidir :)) çok beğendi... Serhat'ın yeni yaşını en içten dileklerimle kutluyorum...
Bu arada akvaryum ve diğer evcil hayvanlara merakınız varsa Serhat'ın Göztepe'deki Pet Shop'una uğrayın derim :) Çok keyif alacağınıza eminim :) Seval Akvaryum'a (0216) 302 04 01 no.lu telefondan ulaşabilirsiniz...

24 yorum:

Ayşe dedi ki...

tek bir cumle yeter mi dusuncemi anlatmaya; fevkalade olmus bu pasta...ellerine saglik...

Şekerci Butik dedi ki...

harika olmuş yaa banucum ellerine sağlık..hızına yetişemiyorum sana daha da bol bol pastalı günler diliyorum..

öpüyorum..

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Sevgili Banu
Sana çılgın diyebilirmiyim?
Bloğunda geçmişe doğru gittim ve sanat eseri pastaları seyretmeye doyamadım. Pasta değil tablo sanki.
Ellerine kollarına sağlık.
Sevgiler...

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

bayıldım...

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

sabaha kadar oturup seyredebiiirim
:)))))
harikasın tatlım.

Ayca Karaoglan dedi ki...

Günaydın, pastanı görünce yüzümü bir tebessüm kapladı. Çok güzel olmuş, yine her zamanki gibi:) İyi haftalar.

Semra Altay dedi ki...

Yine harikalar yaratmışsın.
Pastaya bakınca insanın yüzüne bir gülümseme yayılıyor.
Ellerine sağlık.
Sevgiler.

pelince dedi ki...

Banu her gelişimde söyleyecek söz bulmakta zorlanıyorum..
Pasta çok şirin ve güzel olmuş.. ellerine sağlık...

Güzel bir hafta diliyorum..

Adsız dedi ki...

çok güzel görünüyortadıda bir o kadar güzeldir eminim,
fenerbahçe pastası da yapın lütfen eşim ve oğlum fenerli ama yakın değilizki alıp eve geleyim Ankara'ya şube açalım lütfen.

Unknown dedi ki...

Harika her zamanki gibi ellerine sağlık canım mutlu haftalar dilerim öptüm...

SMİLENA dedi ki...

harika ellerine sağlık

neslihan erzincan özgür dedi ki...

Banucuğum ellerine sağlık.çok gerçekçi olmuş pastan,renkler harika.sevgilerimle...

MAVİANNE dedi ki...

çok harika rengarenk
süperrrrrrrr

Adsız dedi ki...

Muhteşem bir pasta olmuş yine.Ellerine sağlık.Sevgiler...

Cocukla Cocuk dedi ki...

tek kelimeyle muhteşem olmuş

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Ellerine sağlık Banu'cuğum. Çok güzel olmuş :))

Sevgiler...

ruhdagı dedi ki...

Söylenecek söz yok!

Bayıldım, ellerine sağlık. Belki hep aynı şeyleri yazıyorum ama bana başka şans vermiyorsun ki :)

Sevgiler.

Bir Dilim Düş dedi ki...

Banucuğum ellerine sağlık çok cici olmuş. Bilgisayarlardaki ekran koruyucuları hatırlattı bana :)))

Sevgiler,
Evren

Betül KAVAL dedi ki...

yine harikalar yaratmışsın canım. ellerine sağlık.

sevgiler

leyya dedi ki...

dalgıç olasım, pastanın üstüne dalasım geldi))

Adsız dedi ki...

Harika olmuş.
Mükemmel banu.
Çok güzel yapıyorsun.
Sevgiler.

Karen Hanim dedi ki...

Bunu çok beğendim (her zamanki gibi). Dersler nasıl gidiyor?

şeker pasta dedi ki...

Karen Hanım çok teşekkürler...
Eğitimler devavm ediyor. Bu ara çok yoğunluk var.. Bu yüzden blog arkadaşlarımı da ihmal ettim biraz... Hepsinin affına sığınıyorum...
Sevgiler...

Semra Altay dedi ki...

Güzel yorumun için çoooook teşekkür ederim. Senin gibi bir ustadan böyle güzel şeyler duymak çok keyifli ve motive edici.
Sevgiler.
www.semraninmutfagi.com