17 Aralık 2008 Çarşamba

Şimşek McQueen Pastası


Şimşek McQueen çıktı çıkalı tam anlamıyla küçük beylerin kalbini fethederek hayatlarının bir parçası haline geldi... Oyuncaklar, ev ürünleri gibi birçok alanda uygulamasını gördüğümüz Şimşek McQueen sık sık pastalarda da farklı temalarda kullanılıyor... İşte onlardan bir tanesi daha; Şimşek ve Radyatör Kasabası'nın sakinleri Minik Emirhan için bir araya geldi... Küçük Emirhan'ın ilk tercihi olan Şimşek McQueen pastasında bu sefer Piston Kupası da cesur yarışçıya dahil oldu. Emirhan'ın yaşgününü en içten dileklerimle kutluyor, tüm Şimşek McQueen severlere de (Buna oğlum ve eşim de dahil) sevgilerimi yolluyorum...

37 yorum:

уαѕємiη dedi ki...

Nice senelere Emirhan

seninde ellerine sağlık canım gene döktürmüşsün

sevgilerr

Hülya dedi ki...

Çok hoş olmuşlar.
Ellerine sağlık.

Adsız dedi ki...

ellerıne saglık canım harıka gorunuyor. cocuklar bayılıyor.
sevgıler..

egeli dedi ki...

ŞU ŞEKER HAMURLU PASTALARI BU YÜZDEN SEVİYORUM,YARATICILIKTA SINIR YOK,ELLERİNE SAĞLIK CANIM,NEFİS OLMUR,EMİRHAN'ADA MUTLU YILLAR DİLERİM.

Unknown dedi ki...

bende siparis alsam mutlaka seker hamurlu pastalari denerdim ama kendimize yapmak istemiyorum once fazla kilolardan kurtulmak gerek simdilik sadece yemek oda zorunlu oldugu icin:).tatlilarda ise hafif olanlarida fazla yememek sartiyla
ellerine saglik yine muhtesem bir pasta yapmissin
sevgiler

Unknown dedi ki...

Emirhana mutlu yillar!

FİGEN KARAVAŞ dedi ki...

Çok guzel olmus canım.
Ben pastanın muntazamlıgına da bayıldım ! Ellerine saglık..
Figen Karavaş

Karen Hanim dedi ki...

Çok çok güzel pastalarınız var. Siz başka made ile çalışmayı hiç düsündünüz mü? Yani daha kalıcı bir şey yapmayı düsünüyorsusunuz--model hamur gibi?

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

Seninle tanışmak benim içinde harika bir süpriz oldu şeker banucuğum. dediğin gibi çok kısada olsa ,çok büyük sevgi dolu enerjini bana aktarabildin.
hep beraber güzel dostluklara diliyorum.
EMİRHANA güzel bir ömür dilerim.
ellerine sağlık....
daima harikasın BANUCUĞUM.
ÇOK ÇOK SEVGİLER

şeker pasta dedi ki...

Emelcim çok halısın canım, fakat özel günler için çok ideal şeker hamurlu pastalar, eğer yapabiliyorsan bu günlerde deneyebilirsin...Sevgiler...

şeker pasta dedi ki...

Karen hanımcım çok güzel bir konuya değinmişsiniz. Şeker hamuru ile farklı tasarımlarda maket pastalar yapılabiliyor. ve sonsuz dayanma süresi var. bu tarz maket pastalar, pastanelerin ve cafelerin vitrinlerini süslüyorlar, yani kalıcı oluyorlar... Gerçekten görsel bir şölen... önümüzdeki günlerde benimde böyle bir çalışmama olacak ve blogda yayınlayacağım. tekrar teşekkürler...

GeCe dedi ki...

ne zaman yapıyorsun bu güzellikleri şaşıyorum valla hızına yetişmek zor, şu şimşeği ben bi göremedim çok cahilim biliyorum

Adsız dedi ki...

canım harika olmuş herzaman ki gibi diyecek söz yok.ellerine sağlık sevgilerimle

Unknown dedi ki...

Canım tek kelimeyle MUHTEŞEM...Bence fazla söze gerek yok yüreğine sağlık öptüm...

MAVİANNE dedi ki...

emirhana nice yıllar
bayılmıştır muhakkak pastaya
harika görünüyor

Cocukla Cocuk dedi ki...

Diyecek kelime bulamıyorum artık. Bunlar çok güzel pastalar mı, nefis tablolar mı, yoksa şahane maketler mi karar da veremiyorum.
Ellerine sağlık Şeker Pasta

şeker pasta dedi ki...

Çocukla çocuk bana sorarsan, tablo gibi ama bir o kadarda leziz pastalar kısmını tercih ederim:))
Çok teşekkürler... Sevgiler...

Mon Petit Chou dedi ki...

Emirhan'a kocaman mutlu ve sağlıklı bir yaşam dileği ile, ellerine, yüreğine sağlık Banu'cuğum. geçenler de eşim ne zaman ziyaretlerine gideceğiz diye sordu, iyileşir iyileşmez ilk fırsatta sizdeyiz. hem de çok aç olarak.:)

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Ellerine sağlık canım. Çok güzel olmuş :)))

Sevgiler...

Aygül dedi ki...

Banucum ellerine sağlık mükemmel görünüyor.Tadıda güzeldir.Emirhan'a da nice sağlıklı seneler.

şeker pasta dedi ki...

Canım benim ya, mutlaka bekliyorum, tabi ki aç olarak...

Aysultan... dedi ki...

çok şeker olmuş bu pasta ellerine sağlık:))

Unknown dedi ki...

Banu'cum
ellerine sağlık canım yine harikalar yaratmışsın.

a. gizem dedi ki...

tam erkek cocuklara göreee :))

SMİLENA dedi ki...

Mutlu yıllar emirhancım!
harika olmuş.piston kupasını da yapmışsın.şu anda küçük oğlum onu seyrediyor.pastayı görse çıldırır.ellerine sağlık.

zarpandit dedi ki...

oyle deme ama bende seviyorum şimşek mcqueeni:))) pastasına da hayır demem :)

PASTASEHRİ dedi ki...

Banu ellerine sağlık. emirhanın doğumgünü de kutlu olsun. sevgilerimle
Funda

Ayse Pamuk dedi ki...

Çok güzel olmuşşş ellerine sağlıkk

pelince dedi ki...

Banucum yine harikalar yaratmışsın,emeğinin asla karşılığı olamaz.. Çok güzel figürler bunlar...

Ellerine sağlık..

Leyla Poyraz dedi ki...

Yine muhteşem pastalar, yine muhteşem kurbişler..daha ne diyim bilmiyorum...ellerine sağlık canım
Ama merak ettiğim bişey var,pastaların üzerindeki süslerde yeniyormu? Sevgilerimi gönderiyorum..

şeker pasta dedi ki...

Leyla çok teşekkürler...
Pastaların üzerinde gördüğün herşey yenilebilir...

şeker pasta dedi ki...

Pelinciğim emeğe verdiğin değer için teşekkürler...

Adsız dedi ki...

Banucuğum her zamanki gibi harika bir pasta çıkmış ortaya, iyi ki var Şimşek Mc Quenn değil mi :) Bu arada mimlerle aran nasıl, seni bir oyuna davet etsem kabul eder misin? Sevgiler...

Betül KAVAL dedi ki...

yine harikalar yaratmışsın banucum ellerine sağlık.

sevgiler

Adsız dedi ki...

Aaaa Banucuğum böyle şeylere kızılır mı, herkesin belli prensipleri vardır tabiki. Zaten onun için sordum mimlerle aran nasıl diye? Öpüyorum canım, kolaylıklar diliyorum...

Unknown dedi ki...

banucum eline sağlık diğer pastaların gibi çok çok güzel bir pasta daha sevgiler

Bir Dilim Düş dedi ki...

Çoookk ccciiiiccciiiiiii!!!

Sevgiler,
Evren