16 Şubat 2009 Pazartesi

Palyaço Pasta ve Bez Bebek Pasta


İkizler 2 yaşına girerse evde çifte bayram olur :) Herşey ikişer ikişer olur... Sevgili Özlem Eren'in sevimli mi sevimli ikizlerinin doğum günü partisi için, hem iki ayrı pasta hazırladım hem de değişik kurabiyeler ve cup cake'ler ile temayı tamamladım. Sevimli ikizler 2. yaşlarını kutladıkları için pastalarım da 2 şeklinde oldu :)


Azra bebekleri çok seviyordu ve harflere karşı sempatisi vardı... O'nun için bez bebek temalı pastayı tasarladım ve isimlerinin yazılı olduğu çiçekli kurabiyeler ile çiçekli cup cake'ler hazırladım...




Ataberk ise balonları, palyaçoları ve sayıları seviyordu :) Minik Ataberk için ise palyaço temalı pastayı yaptım ve pastaya uygun sayılarla, balonlarla donanmış cup cake'leri hazırladım...


Cup cake'lerin bir kısmını portakallı brownie, bir kısmını da havuçlu tarçınlı olarak yaptım. Pastalardan birisi beyaz çikolatalı, çilekli ve muzlu, diğer ise çikolata kremalı ve fıstıklı oldu.

Sevgili Özlem Hanım, blogdaki resimlere bakılırsa nefis bir doğum günü olmuş, pastaları, kurabiyeleri ve cup cake'leri beğenmeniz beni çok mutlu etti :) Azra ve Ataberk'e bir ömür boyu mutluluklar diliyorum...

31 yorum:

İkiz Dünyası dedi ki...

Banu Hanım,

Tekrar teşekkürler.
Önce seyretmeye, sonra yemeye doyamadık.
Elinize, emeğinize sağlık.

Adsız dedi ki...

Tek kelimeyle muhteşem olmuşlar.Ellerine sağlık.Sevgiler...

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

ay bunlar ne kadar şirin şeyler

Seda dedi ki...

ay bayıldım nefis olmuş ellerine sağlık sevgiler....

hanife dedi ki...

hakikaten bunlar yemek içinmi seyretmek içinmi elinize sağlık

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

Mükemmel olmuşlar tatlım.
en sevdiğim cupcakeler..
eline sağlık SVGLR.

Ayca Karaoglan dedi ki...

Sevgili Banu, her geçen gün çok daha güzel, çok daha yaratıcı örneklerle karşımıza çıkıyorsun. Ellerine, kollarına sağlık. Bol kazançların olsun. İyi geceler...

Unknown dedi ki...

Banu'cum ellerine sağlık canım.hepsi birbirinden güzel olmuş.
Sevgiler

Şekerci Butik dedi ki...

çok güsel olmuş banucum bayıldım harika... bu sene parti yapmıycaz galiba ama seneye bende pastasını kesin senin yapmanı istiyorum harikasın...gördüğüm en şahane pastalar senin yaptıkların...ellerine emeğine sağlık cnm..umarım bu seneki planımız değişirde minik bir kutlama olmazda senin pastalarının tadınada bakabilirim..

sevgiler canım,

Hansa dedi ki...

banucum eline sağlık....
renkler şirinlik verilen emek çok harika...
sevgiler...

tasarım mekani dedi ki...

Ellerine saglik... Pastalar yine harika duruyor. Nasil da beceriyorsun, hayranlikla bakiyorum resimlere. O sekilleri verebilmek cok vakit aliyordur sanirim.
Sevgiler...

şeker pasta dedi ki...

Şirincim, sağlık olsun canım benim, seneye güzel bir parti yaparsınız Metehan'a...

şeker pasta dedi ki...

Ayçacım iyi dileklerin için çok teşekkürler...

şeker pasta dedi ki...

Nunucum çok sağol, sana da yaparım bu cupcakelerden...

VİRGO dedi ki...

insan bakmaya kıyamıyor yemeğe nasıl kıyar düşünüyorum....
ellerinize ve ayrıca yüreğinize sağlık diyorum...

şeker pasta dedi ki...

Tasarım mekanı çok teşekkürler, Evet biraz zahmetli ve vakit alıyor. Ama ben büyük bir zevkle yapıyorum...Sonunda ortaya çıkan pasta ve bu pastanın beğenilmesi tüm zahmete değiyor...

Unknown dedi ki...

Banucum hepsi birbirinden muhteşem
ellerine,emeğine sağlık kocaman sevgiler...

neslihan erzincan özgür dedi ki...

Banucuğum harika olmuşlar.palyaçoya da bez bebeğe de bayıldım.renk uyumu süper.ellerine sağlık canım.sevgilerimle...

zarpandit dedi ki...

heyecanla ay sonu beklenmekte :)))

Adsız dedi ki...

Bu bir duyurudur :eger daha önce yolladıysam kusura bakma arkadaşım ne kadar cok duyurulursa o kadar cok katılım olacaktır şimdiden bu duyurumu yayınladıgın için tşk ederim

MERHABALAR CANIM ;ARTIK GELENEKSEL HALE GETİRMEYİ PLANLADIĞIMIZ İSTANBUL BULUŞMALARININ 4 .SÜNÜ GERCEKLESTİRECEGİZ DUYDUK DUYMADIK DEMEYİN 7 MART 2009 SAAT 14:30 DA İ ÜSKÜDARDA YÖRE ALIŞVERİŞ MERKEZİ (ADRES:Ahmediye Meydanı (Katlı Otopark Yanı) Üsküdar / İstanbul )‘DA BULUŞACAGIZ SENİDE ARAMIZDA GÖRMEKTEN MUTLULUK DUYARIM .DAVET ETMEYİ UNUTTUGUM YADA YETİŞEMEDİM TÜM İSTANBULDAKİ SİTE SAHİBİ DOSTLARIM HEPİNİZİ BEKLİYORUM GELMEK İSTERSENİZ EGER YORUM KISMINA TELEFON VE İSİMLERİNİZİ BIRAKMANIZ YETERLİ OLACAKTIR İSTERSENİZ MSN ADRESLERİNİZİDE YAZABİLİRSİNİZ. YORUMLARIM ONAYLIDIR VE KESİNLİKLE YAYINLANMAYACAKTIR. LÜTFEN BANA OLUMLU YADA OLUMSUZ YORUM BIRAKINIZ
SEVGİLER BİRDEMLİKSOHBET SEVİL

sibellebutikpasta dedi ki...

Banucum hepsi şahane olmuş, eline sağlık...Yorumun için de çok teşekkür ederim
Sevgiler

pelince dedi ki...

Banucum muhteşem olmuş,butik pastane gibisin hangisini seyretsem şaşıyorum....

Emeğine sağlık...

Sevgiler.

Sevde dedi ki...

Enfessssss bir görüntü muhteşem ellerine sağlık ablacım...
Ellerin dert görmesin inş..

boncuk mutfakta dedi ki...

Banu Hanım
Yaptıklarınız çok başarılı tebrik ederim ,sıkı takipçinizim .Elinize sağlık.Benim bloğumda çok yeni beklerim.

a. gizem dedi ki...

renkler fikir tasarım ve eminim tadları da MUHTEŞEMDİRRR :)
eline sağlık şeker banu :)

TAZE NANE dedi ki...

Bunlar harika görünüyor.
Çok güzeller.
Film şeridi gibi izliyorum.
Yaptığın herşeyi.
Sevgiler........

harosa dedi ki...

insan bunalrı yemeye kıyamaz oturup karşısına seyreder heralde harika olmuşlar

Mon Petit Chou dedi ki...

canımDurubilgisayarınspacetuşunukırdığıiçinyapılanakadarolamayacağım.
sevgilerle

şeker pasta dedi ki...

Olsun canım benim telefonla haberleşiriz bizde:)) Duru yu öptüm çok...

Aybike Ceylan dedi ki...

Ellerine saglik, cok cok guzel hepsi.

Sevgiler.

Esra'nın Mutfağı dedi ki...

Yemeyip seyretsem de doyarım:)