5 Eylül 2008 Cuma

KÜREKÇİ PASTASI



Ardarda gelen BJK'lı siparişlerimizle bir nevi stadyuma dönen mutfağım gün geçtikçe keyifli hale geliyor... Eşimin değerli bir tanıdığı olan ayrıca BJK'ye gönül vermiş Taner Bilir'in oğlu Doğukan için hazırladığım pasta bu keyfi arttıran bir unsur oldu :) Doğukan BJK kürek takımının genç ve başarılı bir kürekçisi... Durum böyle olunca pastamız kürekçi temalı olarak ortaya çıktı...
Doğukan'a uzun ömürlü, sağlıklı, mutlu ve başarılarla dolu bir hayat diliyorum...

Bir önceki fanatik BJK'lı pastam vişneli ve çikolatalıydı... Bu pastayı da geleneği ve lezzeti bozmadan aynı şekilde yaptım...

8 yorum:

Adsız dedi ki...

çok güzel olmuş cnm sade ve şık görünüyor, kısmete de hep bjk'li pastalar düşüyor sana :) formasını da çok beğendim,eline sağlık.

whiteistcafe.blogspot.com
Sevgiyle.

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

BANUCUĞUM GÜZEL DİLKELERİNE ÇK TŞKR EDERİM. BENDE HAYRLI RAMAZANLAR DİLİYORUM.
BU KARA KARTALLI ,BİRİCİK BJK IMIN PASTALARI BENİ ŞİFALANDIRACAK BİLİYORUMM.
ELLERİNE SAĞLIK SVGLR.. nUnU

şeker pasta dedi ki...

Nunu;
Bir an önce sağlığına kavuşmanı ve bloguna yeni sayfalar eklemeni diliyorum.
Sevgilerimle...

neslihan erzincan özgür dedi ki...

Sevgili Banu yine çok güzel olmuş pastan,ayrıntılar harika.eline sağlık canım. sanırım beşiktaşlılar pasta çıkarması yapıyor liglere:-)))sevgilerimle...

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Banu'cuğum,

Ellerine sağlık canım. Çok güzel olmuş. BJK' lılar yaşadı. Sırada Galatasaray pastaları da gelir inşallah... Anlamışındır hangi takımı tuttuğumu :))))))

Sevgilerimi gönderiyorum.

Unknown dedi ki...

ellerinize saglik guzel bir forma guzel bir pasta olmus:).Hayirli ramazanlar

şeker pasta dedi ki...

Yorum yazan herkesin yüreğine sağlık...

Zerrin Abla sana da bi galatasaraylı pasta çıkar burdan umarım...

Taner Bey beyendiğinize çok sevindim.
Afiyet olsun...

şeker pasta dedi ki...

Yorum yazan herkesin yüreğine sağlık...

Zerrin Abla sana da bi galatasaraylı pasta çıkar burdan umarım...

Taner Bey beyendiğinize çok sevindim.
Afiyet olsun...