2 Nisan 2009 Perşembe

Kayıp Balık Nemo Pastası


Rengarenk ve birbirinden şirin Hayvancıklı CupCake'leri hazırladığım Sena Hanım, akvaryum işiyle uğraşan eşinin doğumgünü için benden blogdaki Kayıp Balık Nemo'lu pastayı istedi. Daha önceki pastanın aynısını yapmak yerine, üzerinde biraz değişiklik yaparak bu pastayı hazırladım. Sena Hanım'ın eşinin yeni yaşını kutluyorum.

(Pastanın renklerine baktığımda, yeşiller, maviler içinde baharı yaşamak lazım diye düşünüyorum... Öyle değil mi dostlarım :)


22 yorum:

Seda dedi ki...

kesinlikle katılıyorum yaşasın bahar şahane bir pasta olmuş ellerine sağlık canım sevgiler....

reyyan dedi ki...

kayıp balık nemo pastanız tek kelime ile mükemmel:)
ellerinize sağlık.
bloğmanşet:)
http://reyyann.blogcu.com/

Adsız dedi ki...

pastanin modeline ve rengine bayildim
ellerine saglik

birsey soracagim seker hamurunu kendin mi yapiyorsun yoksa hazir mi aliyorsun
cunku ben kendim yapiyorum ve bukadar muntazam ve duzgun olmuyor nedense:((
emegine saglik canim
sevgiler...

www.yenitadlar.blogcu.com

egeli dedi ki...

BANUCUM GERÇEKTEN BAHARI ANIMSATIYOR PASTAN ,ELLERİNE SAĞLIK CANIM...

mujdenin denemeleri dedi ki...

Çok şirin olmuş.Ellerine sağlık canım.Sevgiler...

Cocukla Cocuk dedi ki...

harika olmuş eellerine sağlık balıklar çok şirin gorunuyorlar:)

Unknown dedi ki...

Oyyyyy ben yerim o balıkları renkler
muhteşem bahar gibi ellerine sağlık canım kocaman sevgiler...

Ayca Karaoglan dedi ki...

Banu'cum günaydın, gözüm gönlüm açıldı pastanı görünce :) Pastanın üstündeki balıklara bayıldım :)

a. gizem dedi ki...

kesinlikleeee, bahar gelmiş pastan ile :) eline sağlık, muhteşem

sevil dedi ki...

baharcım canım harika olmuş emegine saglık
bayıldım gercekten
sevgiler

Unknown dedi ki...

Ellerine saglıkk süper görünüyor.en kısa zamanda öğrencin olmak istiyorum.

Zehra Gürgen dedi ki...

çok güzel olmuş, gerçekten baharı yazı anımsatıyor insana..
ellerine sağlık

Hayatın Ta Kendisi Lokantası dedi ki...

çooooook şeker :)
ellerine sağlık canım

pelince dedi ki...

Banu şahane olmuş,baka kaldım sayfaya,emeğine sağlık....

Sevgiler.

MAVİANNE dedi ki...

süperrrrr
ne zevkli bir işin var
tebrikler
iyi haftasonları diliyorum

HUYSUZBALIK dedi ki...

Süpeeeer. Huysuzbalık Esin pastası da mı yapıyor musun acaba :) Şaka maka bir gün özel bir pasta istersem yazacağım sana mutlaka . Pasta nefis görünüyor. Sevgiler...

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

çok güzell çok.
bendede var bir tane !!
var ama , yayınlamaya cesaret
yok :(
tebrik ederim,
eline sağlık banum.

bahar dedi ki...

Banu'cum katılımın beni çok mutlu etti. En kısa zamanda bilgilerini bekliyorum canım, listeye aldım seni. Doğru; konu pastacılık olunca senin olmaman biraz tuhaf:))sevgiler

harosa dedi ki...

herzaman ki gibi harikasın ellerine sağlık sevgiler

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Canım sayfamda ödülün var

Betül KAVAL dedi ki...

BERABER YAPTIĞIMIZ PASTA :) SON HALİYLE MUHTEŞEM OLMUŞ ELLERİNE SAĞLIK CANIM.

SEVGİLER

Butikpartim dedi ki...

Harikaa..El yapımı işlerde deniz ve balık temalarının kullanılmasını seviyorum.Çünkü ortaya renkli ve hoş şeyler çıkıyor. Bu pastaya da bayıldım.Emeğinize sağlık..