4 Ocak 2009 Pazar

2 Yaş Pastası



Bloğunu severek ve ilgiyle takip ettiğim sevgili Reyhan Hanım'ın biricik oğlu Yusuf Emre'nin 2. yaş pastası 2009'un ilk pastasıydı. Reyhan Hanım beni aradığında pastasının parti temalı ve üç boyutlu '2' şeklinde yapılmasını istedi. Ayrıca pastanın üzerinde palyaço ve partide eğlenen çocuklar da olacaktı. Bu rengarenk pastayı yaparken gerçekten büyük keyif aldım. Çocukların eğlencesini ve pasta yerken gözlerindeki mutlulukları ve heyecanları beni her zaman keyiflendirir :)
Reyhan Hanım'a da, bloğunda pastayla ilgili yazdığı yazı için ayrıca teşekkürlerimi ve sevgilerimi sunmak istiyorum. Hem pastanın tasarımını, hem pastanın lezzetini beğendikleri için çok büyük mutluluk duydum. Kendisine sevgilerimi gönderiyor, küçük prens Yusuf Emre'nin yeni yaşını en içten dileklerimle kutluyorum :)

19 yorum:

Düşler Mutfağı - Butik pasta, Kurabiye ve Cupcake dedi ki...

Canım ellerine sağlık, capcanlı, rengarenk ve çoook şirin bir pasta olmuş....Harika...

Miniğin de doğumgününü kutlar, sağlık ve mutluluk dolu nice yaşlar dilerim...

sevgiyle kal,

Adsız dedi ki...

Banu hmn bende hayalimizi sevginizide katıp pastamıza yansıttığınız için çok teşekkür ederim.İşinizi severek yaptığınız çok belli.2009 ilk pastası bizimmiş umarım devamı çığ gibi gelir:))

sevgiler..

Reyhan

Adsız dedi ki...

canım cok guzel renkler harıka ellerıne saglık canım sevgıler..

HUYSUZBALIK dedi ki...

Çok güzel bir pasta gerçekten de. Renkler de harika. cici bici olmuş. elerine sağlık.

Paşa dedi ki...

oh ya olsada yesek dimi ne güsel bunlar cicibici elinize sağlık...şanslı bebişe de nice yıılaar diliyorummm

Paşa dedi ki...

ah bu arada bende yeni yılınızı kutluyorum nice kutlu mutlu güzellikler sizin olsun...

egeli dedi ki...

BANUCUM YİNE HARİKALAR YARATMIŞSIN CANIM ELLERİNE SAĞLIK.

Bir Dilim Düş dedi ki...

Renklerin dans ettiği, çocukların eğlendiği, palyoçonun olduğu sıcacık ve eğlenceli bir pasta olmuş, elleirne sağlık.

Sevgiler,
Evren

Pelin dedi ki...

Banucuğum,
Rengarenk cıvıl cıvıl bir pasta olmuş canım.Ellerine sağlık.
Sevgiler

tuğçeadaş dedi ki...

herzamaki gibi muhteşem...
yeni yıl mesajın için teşekkür ederim.geçte olsa tüm iyi dileklerimle iade ederim :)

a. gizem dedi ki...

pasta cidden çoook özel olmuş :)

pelince dedi ki...

Banucum hızına yetişemiyorum,şahane pastalar çıkartıyorsun ortaya..Bu pastanın sahibide çok şanslı,ellerine sağlık...
Güzel bir hafta diliyorum...

Unknown dedi ki...

Canım süper bir pasta daha ellerine,emeğine ve o güzel yüreğine sağlık mutlu haftalar dilerim öptüm...

üşüƬüƘ ƤƦЄƝƧЄƧ dedi ki...

her zamanki gibi pastanız süper görünüyor =))

Mon Petit Chou dedi ki...

canım ellerine sağlık, özellikle mavi renk çok yakışmış. Yusuf Emre'ye bizden kocaman mutlu yıllar...

sibelinpenceresi dedi ki...

Bu şimdiye kadar gördüğüm
en güzel doğum günü pastası
ellerinize sağlık süper...

Aybike Ceylan dedi ki...

Ellerinize saglik, harika bir pasta olmus, digerleri gibi...

Guzel bir hafta diliyor, sevgilerimi gonderiyorum.

gunduz68 dedi ki...

pastalarındaki karakterler o kadar sevimli görünüyorlar ki.Ellerine sağlık...

Adsız dedi ki...

Canım Banucum ben süheyla ablan. pastalarını çok beğendim. ellerine sağlık. Ebruya yaptığın pastadan annende tattım çok beğendim.utkuyu öp benim için. başarılar.