4 Şubat 2009 Çarşamba

Peri Pastaları



Buğra Çocuk Evi'nde doğumgünleri hızla devam ediyor. Utku'nun sınıf arkadaşı Ilgaz'ın altıncı yaşgünü için istediği peri pastalarından mavisini, cuma günü okulda kutlanacak parti için hazırladım. Pembesi ise pazar günü evde yapılacak parti için hazırlandı. Bu pastaları gerçekten çok eğlenerek yaptım, görünümüyle tam bir küçük hanım pastası oldu her ikisi de :) Küçük Ilgaz'ın yeni yaşını en içten dileklerimle kutluyorum :)

Notlar :) Yarın akşam 'Sevgililer Günü' çalışmalarımı bir aksilik olmazsa yayınlayacağım. İçinde bulunduğum yoğun günler nedeniyle, siz canım kadar değerli blog arkadaşlarıma yeterli ilgiyi gösteremiyorum. Lütfen beni affedin :( Gönderdiğiniz her pırlanta yorum için yüreğinize sağlık, kalbim her zaman sizlerle :)

16 yorum:

Seda dedi ki...

çok güzel olmuşlar ellerinize sağlık,haftasonu eminönünde kendimi kaybettim çok zevkli saatler geçirdim yardımınız için çok teşekkür ederim sevgiler.....

PASTASEHRİ dedi ki...

Peri pastalşarı çook güzeller aşağıdaki akvaryum pastasına da bayıldım. Ellerine sağlık canım pasta yoğunluğun hep daim olsun bol siparişler canım

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

hakikaten perilere layık olmuşlar..
bayıldım......
ellerine sağlık banucuğum.
yoğunluğun içinde , kendinede çok dikkat etmelisin....
kolaylıklar diliyorum canım
ÇOK SEVGİLER.

Unknown dedi ki...

banucum ikiside harika ellerine sağlık sevgiler

pelince dedi ki...

Harika iki peri pastası karşıladı beni...Renkleri şahane olmuş,ellerine sağlık..

Unknown dedi ki...

Canım ellerine emeğine sağlık pastalar her zamanki gibi harika bayıldım.Allah kolaylık versin hayırlı bol kazançlar dilerim öptüm...

Adsız dedi ki...

ikisi de cok guzel,
ben pembeliyi daha cok sevdim ama :)
mutlu yıllar miniklere, ellerine saglik Banucum.

Hansa dedi ki...

minik perileri mutlu etmek birebir bu pastalar.
elinize sağlık.
sevgiler....

Unknown dedi ki...

banu'cum
ellerine sağlık canım peri pastaların enfes olmuş .kolaylıklar diliyorum.
Sevgiler

MAVİANNE dedi ki...

peri kızlarına peri pastalar harika
sen her zaman ki gibi müthişsin

neslihan erzincan özgür dedi ki...

Banucuğum çok beğendim pastaları,yine harikasın.ellerine sağlık canım.sevgilerimle...

Flame dedi ki...

Ben 14 şubat koleksiyonunu merakla bekliyorum Banucum. Mümkün olursa siperişde vermek istiyorum. Umarım geç kalmayız.

Pelin dedi ki...

Banucuğum,
Seni anlıyorum. Çok meşgul olduğun belli. Çok güzel pastalar çıkartıyorsun canım.Sevgililer günü çalışmlarını da merak ettim
Kolay gelsin.
Sevgiler

Mon Petit Chou dedi ki...

tabi pastalar bir peri tarafından hazırlanırsa bu kadar güzel olur. canım ellerine sağlık. bu pazar gelmeyi düşünüyorduk ama çok yoğun olacağını tahmin ettiğimizden vazgeçtik. Utkucuğa kucak dolusu öpücükler.

şeker pasta dedi ki...

Flamecim tabiki mümkün, kargo ile gönderme imkanı var...

Cocukla Cocuk dedi ki...

her iki rengi de harika gorunuyor