24 Kasım 2008 Pazartesi

Canım Öğretmenim Pastası

Bu pastayı, okul hayatına adım attığı günden beri, oğluma okulu sevmesi ve her gün yeni birşeyler öğrenmesi için çaba sarf eden Buğra Çocuk Yuvası'nda ki öğretmenlerimiz için hazırladım. Çocukları bu kadar çok sevdiğiniz ve onlarada kendinizi bu denli sevdirdiğiniz için çok teşekkürler...


Günümüze ışık tutan, yarınlarımız için bıkmadan, usanmadan büyük emek vererek çalışan tüm öğretmenlerimizin günü kutlu olsun.


Ayrıca bu pastayı Öğretmenler Günü Etkinliği'ne ev sahipliği yapan Hülya arkadaşıma gönderiyorum...

31 yorum:

Unknown dedi ki...

Canım ne kadar muhteşem bir pasta bu anlamlı günde süper bir konsept ellerine ve emeğine sağlık,hayranım sana,kucak dolusu sevgiler öptüm...

ruhdagı dedi ki...

Çok güzel ve sevimli bir pasta olmuş yine, ellerine sağlık. Çok düşünceli bir hareket.

Unknown dedi ki...

yine süper harcanmış bi emek.. elinize sağlık efem..
öğretmenlerimizin gurur günü kutlu olsun..

özii dedi ki...

Ne kadar güzel hazırlamışsın. Çok beğendim. Ellerine sağlık ...

gunduz68 dedi ki...

yine çok şık yine çok güzel...ellerine sağlık...günün anlamına da ne kadar çok yakışmış..Tüm öğretmenlerin günü kutlu olsun...

Unknown dedi ki...

BANU'CUM
ELLERİNE SAĞLIK CANIM.ÇOK GÜZEL OLMUŞ.hERHALDE ÖĞRETMENLER BAYILMIŞLARDIR.PASTALARINA

Adsız dedi ki...

çok güzel olmuş ellerinize sağlık.öğretmenlere güzel bir süpriz olmuş,çok ince düşünmüşsünüz..ne güzel :)

Cocukla Cocuk dedi ki...

Nefis görünüyor şeker pastam, ellerine sağlık. Öğretmenlerimizin günü kutlu olsun.

üşüƬüƘ ƤƦЄƝƧЄƧ dedi ki...

pastalarınız cok muhtesem bnde tam bi pasta delisiyim yerken acayip mutlu oluyorum bütün gün olsa yerım sizin sitenize baktıkca mutlu oluyorum yemesem bile görmek bile mutlu edıyoo beni :) bugunun anlam ve önemi yansıtan bi pasta büyük bi emek ve sonuçta muhteşem bi pastaa ... elinize sağlıkk ...

Demli Hayat dedi ki...

Şöyle parmağımı ekranın üzerine bir daldırdım...

Ama nafile...ulaşamadım...

Güzel görünüyor..Ellerinize sağlık...

üşüƬüƘ ƤƦЄƝƧЄƧ dedi ki...

pastalarınız çok güzel ve de eminim bi okadarda lezzetlidir.canım pasta istedikçe sitenize girip pastalara hayran hayran bakıyorum çünkü ben de pasta delisiyim bu pasta da çok güzel olmuş ellerine sağlık....

zarpandit dedi ki...

pasta için tesekkur ederim :))

уαѕємin... dedi ki...

ne kadar ince düşüncelisin canım benim ..çok güzel görünüyor eminim tadıda öledir

sevgiler canım

HULYA dedi ki...

Canım çok şık olmuş pastan ellerine sağlık.Etkinlik tariflerini düzenliyorum hepsini birden yayınlamayı düşünüyorum.Katıldığın için çok teşekkürler.Sevgiler

Betül KAVAL dedi ki...

bu pastayı bekliyordum tam işten çıkarken eklemiştin yorum yazamadım. çok güzel bir pasta olmuş öğretmenleri çok şanslı valla..ellerine sağlık banucum..

sevgiler.

Damak Tadı dedi ki...

Çok sevimli ve anlamlı bir pasta olmuş Banu'cuğum..Ellerine sağlık canım..


Sevgiler..

elma şekeri dedi ki...

Ellerinize sağlık görüntü mükemmel...

nazo dedi ki...

Çok sevimli olmuşş! Tadı da nefistir eminim. Ellerine sağlık Banucum

Mon Petit Chou dedi ki...

canım çok güzel düşünmüş ve yine harika bir pasta yapmışsın, ellerine sağlık. ayrıca tüm öğretmenlerimizin de öğretmenler günü kutlu olsun.

GeCe dedi ki...

çok güzel bir hediye ve harika bir pasta

a. gizem dedi ki...

çok şık ve anlamlı bi pasta olmuş banucum :)

Yelda dedi ki...

Çok güzel ellerinize sağlık
Bu gün için ne kadar güzel bir hediye
Sevgiler

Bir Dilim Düş dedi ki...

Banucuğum ne kadar şık bir davranış, ellerine sağlık. Pasta harika hele de renklerin uyumuna bayıldım.

Sevgiler,
Evren

Adsız dedi ki...

hem çok gzl hemde ince düşünülmüş ellerine sağlık Banucum:)

Sevgiyle.

pelince dedi ki...

Banucum yine çok güzel bir pasta hazırlamışsın,pastanın sahibi ve çocuklar bayılmıştır eminim..
Ellerine sağlık...

SMİLENA dedi ki...

ellerine ve yüreğine sağlık harika olmuş.çok beceriklisin.seni imranerek takip ediyorum.bir de şu şeker hamuru tarifini versen ne mutlu olurum,zira çok pahalı...

neslihan erzincan özgür dedi ki...

Banucuğum ellerine sağlık canım.pasta da bu ince fikrin de çok güzel.sevgilerimle...

Unknown dedi ki...

hepimizin ogretmenler gunu kutlu olsun pasta yine goz kamastiriyor

sevgiler

Şekerci Butik dedi ki...

ayy çok gzel ve anlamlı bir pasta olmuş..harika görünüyor banucum ellerine sağlık...

öpüyoruzm..

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Ellerine sağlık Banu'cum, ne kadar ince düşünmüşsün..

SMİLENA dedi ki...

canım cevabın için teşekkür ederim.bursada satan bir yer buldum ama sanırım en yakın zamanda bir pasta kursuna gitmem gerek .araştırıyorum.yine de bir ara müsait olunca eğer tarifini verirsen çok mutlu olurum.ilk denemeler için.
sevgilerle...