2 Eylül 2008 Salı

FANATİK BEŞİKTAŞLI


Fanatik Beşiktaş'lı Pastası Finans Bank Çağrı Merkezi Yönetmeni Murat Bey için yapıldı.Mesai arkadaşları Murat Bey'e bu pasta ile sürpriz yaparak, doğum gününü kutlamak istemişler.Doğum günü sahibi Beşiktaşlı olunca, arkadaşları pastanın üzerinde böyle bir figür düşünmüşler. Bana da isteklerini pastaya aktarmak düştü tabii.

Murat Bey'e ömür boyu mutluluklar diliyorum.

Pastamızın keki; çikolatalı pandispanya, pandispanyayı vişne şurubu ile ıslattım. İç kreması; çikolatalı krem pattisserie, mevye olarak vişne kullandım, vişnelerin arasına fıstık krokan serptim.Dışını bitter ganaj krema ile sıvadım ve şeker hamuru ile kapladım.

6 yorum:

Adsız dedi ki...

Mrb Banu,
ilk yorum benden olucak sanırım :)başka bi blogda gördüm ziyaret etmek istedim seni:) yeni blogun hayırlı olsun hepsini inceledim cupcakelere bayıldım ama bende bjk taraftarı olarak bu pastayıda ayrı sevdim ellerine sağlık, çok başarılı olmanı dilerim.

whiteistcafe.blogspot.com
Sevgiyle.

neslihan erzincan özgür dedi ki...

Sevgili Banu ,pasta şahane eline sağlık ama o yerdeki Fenerli olmamış yav:-( sevgilerimle...

şeker pasta dedi ki...

Butterfly, güzel dileklerin için teşekkürler.

Neslihan, Fenerli için bende çok üzgünüm ama ne yapayım, istek bu doğrultudaydı.(Bu arada biz ailecek Fenerbahçeliyiz.)Gün gelir bir Fenerbahçe pastası yapar ödeşiriz.

Sevgiler...

Adsız dedi ki...

ah sen bu duruma düşecekmiydin fener, eline saglık

Adsız dedi ki...

Hayatımdaki en güzel ve en iyi doğumgünü pastasıydı. Teşekkürler Banu hanım.
Murat CÜRGÜL

Adsız dedi ki...

ellerine ve yüreğine sağlık ablacım umarım şans getirir uğurlu gelir inanıyorum çok yenenekli ve başarısın hep yanında olucam :)