16 Aralık 2008 Salı

Duru'nun Doğum Günü Kurabiyeleri





Sıcacık bloğunu büyük bir içtenlikle takip ettiğim Duru'nun Annesi Mukaddes, Pazar günü gerçekleşen, prensesin 1. yaş doğum günü partisine bizi davet ettiğinde hiç düşünmeden kabul ettim. Şeker ötesi Duru için Şeker Pasta teyzesi olarak bu şirin doğum günü kurabiyelerini hazırladım. Duru'nun 1. yaşına uygun çiçekli ve pembeli kombinasyonların oluşturduğu kurabiyeleri parti bitimine doğru pasta ile beraber afiyetle yedik. Çocukların ve oğlumun tam anlamıyla eğlenceye doyduğu bu güzel gün için, sevgili Mukaddes ve eşine içten teşekkürler...





Doğum günü partisinin yapılacağı yere geldiğimizde, eşimin tabiriyle 'cennet gibi' bir ortamda olduğumuzu gördük. Hem oğlum, hem eşim için çok güzel bir gün geçirdiğimizi eve dönüş yolunda daha iyi anladım. Sevgili Mukaddes ve eşi ile tanıştığımıza çok mutlu olduk. Umarım küçük prenses ile Utku daha fazla oyun oynama fırsatı bulabilirler. Duru'cuğuma ömür boyu mutluluklar diliyorum...

25 yorum:

SMİLENA dedi ki...

söyleyecek söz bulamıyorum.harika görünüyorlar.ellerine sağlık.
iyi ki doğdun duru!!!

Mon Petit Chou dedi ki...

bizim için de sizleri tanımak ve birlikte olmak çok güzeldi, şlk fırsatta bunu tekrarlayalım. kurabiyeler için çok teşekkürler.

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

şeker banucuğum,
hakikaten güzel bir ortamda, keyifli bir parti olmuşşç.,duruya uzun ömürler,
şeker pastamızada sonsuz sevgiler..
ellerine sağlık tatlım..
NuNu

Düşler Mutfağı - Butik pasta, Kurabiye ve Cupcake dedi ki...

Canım,

ellerine sağlık, harika görünüyorlar...

Duruya da nice sağlıklı ve mutlu yıllar dilerim...

sevgiyle kal,

Adsız dedi ki...

daha nice uzun senelere duru! :) ve ahh o kurabiyeler. çok lezzetli görünüyorlar, öyle olduklarına da eminim. elllerinize sağlık.

Zerrin Pasta Evi dedi ki...

Ellerine sağlık canım. Kurabiyeler çok güzel olmuşlar :))

Tatlı Duru'ya da nice güzel yaşlar diliyorum.
Sevgiler...

a. gizem dedi ki...

süperrrr! eline sağlık banucum

Unknown dedi ki...

çok cici olmuş durunun kurabiyeleri eline sağlık sevgiler

Flame dedi ki...

Çok şekerler bunlar yaaaa, Alper'in doğum gününe de çağırsam seni olur mu?

şeker pasta dedi ki...

Flamecim tabiki seve seve...

nilay dedi ki...

merhabalar kurabiyelerinizi ve pastanızı Duru'nun bloğu aracılığıyla gördüm..tek kelimeyle bayıldım..kızımın doğum günü yaklaşıyor ve istanbulda olmadığım için o kadar üzülüyorum ki..pastayı ulaşılmaz olduğunu biliyorum..ama kurabiyeler olur mu??kargo ile gönderseniz..
ilkeninannesi@gmail.com mail.adresim..iletişim kurarsak sevinirim..
ellerinize sağlık..

pelince dedi ki...

Çok güzel olmuşlar,ortamda olmanda çok hoş...
Duru'ya ice mutlu senelere....

Emeğine sağlık Banucum..

Damak Tadı dedi ki...

Şeker Banu'cuğum,özlemişim seni v egüzel pastalarını,kurabiyelerini..Yaptığın pasta ve kurabiyelerin övgülerini okumak inan beni çok mutlu ediyor..Gurur duyuyoruz seninle..Başarıların çığ gibi büyüsün..Sevgilerle..

Hansa dedi ki...

Ne kadar hoşlar...elinize sağlık.duru da eminim kurabiyeler kadar şirindir...İyi seneler duruya ....
sevgiler...

zarpandit dedi ki...

harikalar banu abla..sen bu konularda harikalar yaratıyorsun ya süper! :)

Unknown dedi ki...

Canım benim bayıldım ben kurabiyelere çok cicler hele elbise konseptli olanalr harika ellerine ve yüreğine sağlık.
Duru prensese sağlıklı,huzurlu ve başarı dolu uzun bir ömür dilerim,kocaman sevgiler...

ruhdagı dedi ki...

Bu şeker şeyleri kıyıp yiyebilene aşk olsun :)

alkım akkurt akyalçın dedi ki...

duruya mutlu yıllar kurabiyeler müthiş kesinlikle senden ders almalıyım sevgiler alkım

Unknown dedi ki...

Banu'cum
ellerine sağlık canım
sevgili Duru'nun da doğum günü kutlu olsun
Sevgiler

Adsız dedi ki...

Ne güzel şeyler bunlar Banucum. Çok şık, çok şirinler. Senin gibi şekerler :)
Ellerine sağlık canım

Adsız dedi ki...

Geldim şeker :)) Ne mutlu canım size o zaman. Her daim bu partylerin keyifle geçmesi dileğiyle.Kurabiyelere de bayıldım yemeye kıyamam resmen.

Adsız dedi ki...

Nice yıllar demeyi unutmuşum. İyi seneler Duru'ya.

PAPATYA SOFRASI dedi ki...

Merhaba..Ben de bu şekilde bir kurabiye denemek istiyorum ama sitenizde bu tarz kurabiyelerin tarifi yok mu? ya da var da ben mi bulamadım? sevgiler.

şeker pasta dedi ki...

Papatya sofrası, Kaplama kurabiyelerin yapılışını daha sonraki postlarda, Kurabiyelerin pişirilmesi, şeker hamuru ile kaplanması şeklinde fotoğraflı olarak aşama aşama yayınlayacağım. Bu yüzden sadece kurabiyelerin tarifini vermek istemedim. Yayınladığım zaman sana bilgisini veririm.
Sevgiler...

Adsız dedi ki...

Selam Banucum
Ne zamandır güzel kurabiye ve pastalarından mahrum bıraktın bizi. Yılbaşı hazırlıklarının yoğunluğumu? Arada ses ver bize, merakta bırakma :)
Hayallerinin gerçekleştiği mutlu bir yıl olmasını diliyorum.
Sevgiler