2 Mayıs 2011 Pazartesi

Yeşil Elma Programı İçin Yapılan Çalışmalar...



Yeşil Elma'da canlı yayında 5 gün boyunca hızlandırılmış pastacılık kursu geçtiğimiz cuma günü tamamlandı. Her gün canlı yayına çıkmadan önce, Oktay Usta'nın profesyonel anlatımına uygun hazırlıklar yaptım. O günkü anlatıma göre öncesinde maket pastalar, program sırasında da canlı pasta ve figürler hazırladım. Bu süreç içinde emeğini esirgemeyen teknik ekibe, yapımcı Filiz Hanım'a sevgili yönetmenimize ve Oktay Usta'ya gönülden teşekkür ediyor, başarılarının devamını diliyorum.








4 yorum:

Karen Hanim dedi ki...

Harika! Mutfak tezgahı çok beğendim. Ellerinize sağlık!

Şenay- Doğam dedi ki...

Bizde seni tebrik ediyoruzz :))

sibellebutikpasta dedi ki...

Banucum gelişmeleri gururla takip ediyorum, seni tebrik ederim, umarım birgün tanışıklığımızı sanalın ötesine gerçeğe de taşıyabiliriz
Sevgiler...

şeker pasta dedi ki...

Sibelcim çok teşekkür ederim canım... İstanbula youln düşerse mutlaka bekliyorum... SEvgiler..