1 Aralık 2010 Çarşamba

Caillou Pasta





5 yorum:

Adsız dedi ki...

günaydın bende oğlumun doğum günü için bu pastayı yapmayı düşünüyorum ama yapılışı yazmıyor lütfen nasıl yaptığınızı yazarmısınız

birdutmasali dedi ki...

banummm
merhaba canım benim..
ne çok olmuş seni takip edemeyeli,
uzun uzun dakikalardır kayboldum emeklerinin - eserlerinin arasında !!!!!
kendini harika hissettiren rengarenk bir alemdeyim :))
müthişsin canım.
tebrik ediyorum.
sevgiler..

derya dedi ki...

Her yeniyıl bir başka güzel.. 2011 yeniyıl sizlere hayatınız boyunca unutamayacağız güzellikler yaşatsın. Yeniyıl ınız kutlu olsun.

birdutmasali dedi ki...

banucuğum iyi seneler diliyorum canım..
çok sevgiler.

Semra dedi ki...

banu hn. yine harikalar yapmışsınız ne diyim nazarımız değmesin (1 yaş pastası yusuf )